Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Robbi
XC90_Executive skrev:VoC är ju helt underbart! Så det förstår jag definitivt!!

El-fällbara nackskydd väljer jag alltid till för knappens skull, har aldrig använt dom på någon bil tror jag :oops:
Gött, knappar är viktigtBild
Användarvisningsbild
av Robbi
Sen kan det vara kul att visa för andra, man trycket och nackstödet åker ner. Sedan att man aldrig kommer att använda det praktiskt är sekundärt. Det går ju att använda
Användarvisningsbild
av Hanzon
Bra färgval :D Jag är väldigt nöjd med den färgen, jag hade beslutsångest innan jag bestämde mig för Inscription Elctric Silver (477)
Förövrigt är det i stort sett en kopia på min förutom att min är My14 uthämtad i april.
av Magnus70
Hej Hanzon,
Är du nöjd med din bil? har själv efter stor vånda beställt en bil, lev V45, kommer från en A6a med 3,0 Q 245hk med sport pak, skinn, nav, taklucka, etc. men slog till på en liten skogsmulle :), XC70.
Tycker att nya XC90 är för "vräkig" jobbar som säljare och den kan sticka ut för mycket. Men kommer klippa en V90 när den kommer.
Med vänlig hälsning
Magnus
Användarvisningsbild
av Hanzon
Hej Magnus,

Jag är väldigt nöjd, jag valde mellan XC60 och XC70, ångrar inte mig att det blev XC70.

Hälsningar
Hanzon

Det där med att bränslepumpen går […]

Försök få tag på original n:[…]

Tjusigt! På den sista bilden kan man fr&arin[…]

Skift oljebeholder. Det er kjent feil på ven[…]