Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Arese
Dåligt med beställningar av forummedlemmar....?
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Undrar vilken forummedlem som blir först att beställa? ;)
av para
Är sugen att beställa men det blir fördyrt denna gången. Har specat en R-design med det nödvändigaste för 630´.

Får trösta mig med att jag nog var bland de första att beställa förra gången orderböckerna öppnades våren 2002.
Betalade 368.000kr tusen då för en XC90 2.5T 5-sits med halvtaskig utrustning.
av Amli
chaffis75 skrev:Ingen forum medlem men Sveriges kung har vist köpt bil nummer 1 av first edition :-)

Fredrik
Jag är starkt tveksam att han köpt den. Jag undrar hur många av First Edition som faktiskt har köpts. Jag vågar hävda att i minst hälften går till höga chefer, spons till div celebriteter (Zlatan t ex) osv. Hur som helst är det en fantastiskt bra i marknadsföringssyfte.
av Amli
Det är precis min poäng. Och att ge Zlatan sin bil på Bilmässan i just Paris. Genialiskt. Jag vågar ta gift på att ingen bil fick mer uppmärksamhet i franska medier.

Kungen och Zlatan är väl för övrigt samma person? :wink:
Användarvisningsbild
av Strandberg
Hörde att självaste HMS knugen Kalle G har beställt nr1 och allas vår Zlatan har nr10. Som sagt, hörsägen, men det låter inte orimligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 44

98oktan

Instabil styrning (XC70 -16)

Som allerede nevnt: Främre länkarms buss[…]

Motorproblem

Hej, Jag har fått ett problem med min V70-09[…]

D4 VEA dricker olja