Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Fjans
Hej!

Vet inte jag placerar denna tråd fel nu, ni får isåfall ursäkta mig då jag är ny på forumet. :)

Jag har precis hämtat ut en V60 D4 AWD Summum MY14.
Har gjort en beställning på "Sensus connected touch" med iGo.

Är det någon som vet, eller som har spekulerat i hur framtiden ser ut för detta system?
hade ju varit trevligt med lite fler appar?
saknar verkligen Waze som jag kört med innan. fast den lär inte komma o konkurrera med iGo =)
Har hört att det både går och inte går att byta ut SD kortet mot ett större för offline listor i spotify?
vore nice o slippa att streama hela tiden.
Finnes det fartkameror i iGo? samt andra poi ?

Tack på förhand,

Med vänlig hälsning, Frans.
av Fjans
tror sensus connect kom MY15.
SCT funkar för mig iaf. har vanlig 7" skärm med high performance stereo.

Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Vi hade sensus connected touch i r-design MY14, men det knepiga va att mitt under modellåret så försvann connected touch och blev ersatt av sensus connect, bilar tillverkade från vecka 46. 2013
av Fjans
tackar, får prova det! =)

funderar på det med SD kortet, om man köper uppdaterade kartor till iGO, då får jag ju ett nytt SD kort.
eftersom allt sparas på SD kortet, måste ja då ladda ner allt igen efter bytet? :shock:

Användarvisningsbild
av christer
Det finns en mapp, save, som du kan kopiera till nya kortet. I den mappen sparas alla inställningar och favoriter.

Christer
av Primus
Kan någon en gång för alla reda ut detta med Sensus, Sensus Connected, Sensus Connected Touch och iGo vs Sensus Navigation? Här måste ju Volvos marknadsförare ha varit gravt berusade. Omöjligt att förstå vad som är vad. Och jag brukar hävda att jag minst är normalbegåvad...

Motorn har säkert lossnat från oket, ha[…]

Vevlager v50 1.8f

Mors. Jag håller på och renoverar en f[…]

@fjohan82 , Tjo Har du art.nr till skruvar och[…]

Yes det ingick på vparts! Dock ej lås