...

Moderator: Moderatorer

Nu är det en reklamjingel för nummerupplysning som går på radion där de påstår att man är senil utan sin mobil. Man kan inte ens sin mammas nummer, säger de. Jag kan ju inte ens mitt eget mobilnummer, bara jobbmobilnumret. :roll: Känns ju verkligen bra att vara så senil när man kör bil. :roll: Tur att problemet avhjälps genom att ta upp mobilen!
När reklam i (bil)radion har utryckninssirener i så man tror om man inte vet om det att det är ett utryckningsfordon någonstans nära. :roll:
När trafikradion drar igång på en annars mute:ad stereo, blir lika jävla rädd varje gång.
Och nej, jag tänker inte stänga av det för jag vill ju höra vad de säger. :D
Micce1980 skrev:När reklam i (bil)radion har utryckninssirener i så man tror om man inte vet om det att det är ett utryckningsfordon någonstans nära. :roll:
Det hör man tack och lov aldrig på P1 eller P2.

För övrigt... idag har jag inte irriterat mig på nått i trafiken.
Användarvisningsbild
av vetten
Läste senaste bil bilagan i Aftonbladet där Robert Collin skrev om sådant han irriterade sej på i trafiken, kändes nästan som om han hade kollat den här tråden och skrivit det som står här :mrgreen:
Bra jobbat Robban :-)-)
Fick ett så kallat "rövplåster" efter mig ikväll på en 40-sträcka under ca 3 km. Spelade ingen roll om man tände bromsljuset, sänkte farten där plåstret kunnat köra om eller ökade farten, plåstret satt kvar. Satte på dimljuset bak vilket resulterade i att plåstret antagligen fann ljuset störande och la sig med halva bilen i motsatt körriktning i några hundra meter. Nu blev man lite orolig, antagligen är det ju ett pucko eller så är föraren påverkad. *suck* Bättre att stanna till på en busshållplats och släppa förbi plåstret. Ca 1 km senare hamnar jag bakom Herr Plåster så klart. Så mycket tid var det värt att slicka min rumpa. Hehe
Ligger någon klistrad bakom mig brukar jag köra med spolarna. Strålkastarspolningen i kombi med vindrutans dito gör att en större dusch plötsligt överraskar bilen bakom. Antingen sackar de efter rejält eller kör de om i en rasande fart... 8)
Intressant det där.
Jag bryr mig inte ett smack om någon ligger nära bakom.
Å andra sidan bryr jag mig inte heller om bilen framför håller på och bromsar, blinkar med bromsar och dimljus eller spolar rutan.
Vi är alla olika. Mitt största irritationsmoment är folk som inte håller ut till höger, dvs ligger och trycker i mittfil eller vänsterfält. De ställer till med ganska mycket knas.
  • 1
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 552

Som sagt den rymmer 543 liter och är d&aum[…]

Jag fick hem lite nya grejer som jag blev sugen p&[…]

Motorhuv öppen?

För mig är det jag sist stängde &ou[…]

På min bil av samma årsmodell behö[…]