Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Robbi
Jag ska hämta min bil på fredag. Säljaren ringde idag. Har bett honom kolla nivåregleringen då jag jag är nyfiken.
ImageUploadedByTapatalk1412694621.876929.jpg
ImageUploadedByTapatalk1412694621.876929.jpg (150.11 KiB) Visad 694 gånger
av V60T3
Hej,

Det verkar råda viss förvirring kring hurvida nivåreglering ingår, kommer utgå eller inte finns överhuvudtaget till Sport och olika säljare ger olika besked.. :???:

Min säljare (Bilia) letade runt i alla specar han hittade och ingenstans står det att det ingår nivåreglering. Går heller inte att välja till i säljarens system. Bad säljaren kolla direkt med Volvo och han återkom till mig igår - nivåregling går inte att få på XC70 Sport då den har sportchassi var det svaret han hade fått.. Hur verifierar vi detta tro? Kontakta Volvo direkt?
Användarvisningsbild
av Robbi
Den frågan har ju ställts, om du kollar tidigare i tråden. Det kom också upp i appen den tiden jag gjorde beställningen.
av V60T3
Robbi skrev:Den frågan har ju ställts, om du kollar tidigare i tråden. Det kom också upp i appen den tiden jag gjorde beställningen.
Jag vet, men alla har fått olika svar, således kvarstår frågan - vad gäller?

Menar du att i din sammanställning över byggda bilen stod att läsa "automatisk nivåreglering"? Det gör det inte i min nu iaf. då har de nog plockat bort detta. Märkligt isf. att man inte kan välja till det..
Användarvisningsbild
av Robbi
Jag fick precis ett mail från min säljare som bekräftar att bilen jag plockat ut på fredag har nivåreglering.
av V60T3
Robbi skrev:Jag fick precis ett mail från min säljare som bekräftar att bilen jag plockat ut på fredag har nivåreglering.
Kul för dig! :wink:
Användarvisningsbild
av Robbi
Tack. Ja, det stod i sammanställningen innan de nya erbjudandena kom för några veckor sedan.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Update: blir inte den bilen jag har länkat bl[…]

När byttes bränslefilter senast?

Stefans 968

Bra val. Det röda såg väldigt myck[…]

Vad ska jag köpa och varför?