Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Sebb85
Hallå! Pratade precis med Brandt i Trollhättan och dom har tydligen slutat tillverka Isofix fästen till passagerare stolen.
Därför undrar jag om nån har ett sådant fäste liggandes. Begagnat eller nytt spelar ingen roll bara den inte varit med om nån krock!

Skulle vara väldigt tacksam om någon kunde hjälpa mig!
Med vänlig hälsning, Sebastian Jansson
av cronwall
Jag vet inte vad som skiljer V70N 06 och 03 som jag har i avseende på stolar, men jag köpte ett ISOFIX-fäste till höger passagerare baksäte för ~200kr på Bilia i höstas. Kan det vara till någon hjälp? I min bil fanns det förberett och jag har sett samma sak i V70 05.
av Sebb85
Dom har slutar tillverka Isofix fästena till både fram och bak men bak fanns fortfarande på lager hos Volvo. Så bak har jag beställt men får inte tag på nått till framstolen. Bildeve hade heller inga på lager :(
av Nordbeck
Hej, har du fått tag i något isofix fäste till passagerarstolen?
Var på Volvo i Linköping idag och den har art.nr. VO8639656, men som andra sagt tidigare så har den utgått. Någon som hittat om den går att söka på bland bilskrotar eller har en liggande?

Vi våtslipar och kör klarlack på […]

Byta drivrem V90 D4 AWD 2017

Tråget

Snabba bud, bilen inlämnad, beräknat 3 v[…]

Vandrande klimatanläggning

Gammal tråd. Men fick någon ordning p&[…]