- sön 05 okt 2014, 21:03
Sådär nu har man äntligen införskaffat sig en extremt efterlängtad xc70 ocean race årsm 09! Efter att ha spanat i mer än en ett år så är den som sagt inhandlad nu! Ska bli en intressant vinter då det är min första awd-bil (haldex) samt intressant att se hur förbrukningen med en D5 kommer att se ut!
Men varför jag skriver är för att jag skulle vilja ha lite tankar, tips och idéer gällande att jag har tänkt mig införskaffa fyra nya dubbdäck med fälg samt hundbur för en Border Collie! Jag tycker att Cratus som polisen har på sina xc70 är snygga men hittar inte så många sådana! Och angående hundbur så ligger väl Mim bäst till ( men de tar lite för mycket plats)!
Så nu mina VOLVOvänner så hoppas jag att ni kan vägleda mig till några bra köp!
Men varför jag skriver är för att jag skulle vilja ha lite tankar, tips och idéer gällande att jag har tänkt mig införskaffa fyra nya dubbdäck med fälg samt hundbur för en Border Collie! Jag tycker att Cratus som polisen har på sina xc70 är snygga men hittar inte så många sådana! Och angående hundbur så ligger väl Mim bäst till ( men de tar lite för mycket plats)!
Så nu mina VOLVOvänner så hoppas jag att ni kan vägleda mig till några bra köp!
- By Lövet