Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Kom igen perra !
Min går att starta men voc app nyckel, manuellt, förprogrammerat OCH med autoplugins värsting som kan det mesta (utom att spela munspel)...
En sak är säker att utan en extra batteriladdare så blir det batteritorsk i vinter.
(dieselvärmarens paradox)
av Cox
oldtimersmc skrev:Kom igen perra !
Min går att starta men voc app nyckel, manuellt, förprogrammerat OCH med autoplugins värsting som kan det mesta (utom att spela munspel)...
En sak är säker att utan en extra batteriladdare så blir det batteritorsk i vinter.
Jag har fått min ryssdosa att dansa Jenka :D
Men den kräver calix batteriladdare för att tya med :D
Användarvisningsbild
av Perra83
oldtimersmc skrev:Kom igen perra !
Kan du starta motorn med Autoplugin?
av Lövet
Nej
Inte starta bilen (manuell låda) Har deras Autoplugin Therminal som man kan ställa in en massa roligt med.
Är aningen overkill då jag har voc men den är ju flyttbar har den andra varianten till min my10.
av Elmeholt
bibbedlizard skrev:Min bil går att starta med fjärrstart av motor och värmare med både VOC app och nyckel, jag har d4 e, VOC, keyless och automat.
Exakt så är min bil specad oxå, får den om 8veckor. Därför är jag nyfiken på om du har betalat extra för att kunna starta värmaren/motorn via nyckeln? Du har en PCC-nyckel (6-knappars) antar jag?
oldtimersmc skrev:Inte starta bilen (manuell låda) Har deras Autoplugin Therminal som man kan ställa in en massa roligt med.
Är aningen overkill då jag har voc men den är ju flyttbar har den andra varianten till min my10.
Behöver man göra några ingrepp i bilen när man monterar Autoplugin Therminal ?
Kan du delge oss någon bild på hur du installerat din `?
Inga ingrepp, bara trycka in skiten under klädseln (mellan benen och ratten) och naturligtvis trycka in kontakten i ODBII kontakten vid vänster knä.

Alltså den panel som sitter ovanför pedalerna, tryck in grejerna där det är lätt och intuitivt.

Försök få tag på original n:[…]

Tjusigt! På den sista bilden kan man fr&arin[…]

Skift oljebeholder. Det er kjent feil på ven[…]

Styrservo V70 2010

Dette er ett kjent problem på Ford og din bi[…]