Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Micce1980
Hehe jag gilla tankenötter :) Skulle det vara ett rattemblem så är det trista att de är j-a sköra, de delar sig gärna och spricker när de ska tas bort från en ratt. Har själv varit på dessa på skroten för just detta ändamål men det gick inget bra att få bort den gången iaf.

Hur som. Blir det någon spännande extraljusmontering på denna bil?
Användarvisningsbild
av MartinB82
Psyko skrev:Grymt snygg bil !

Personligen anser jag inte att en sänkning behövs. Tycker set är lagom med luft i hjulhusen som den är nu.
Tack så mycket, kul å få höra.

Jag tycker att det ser bättre ut nu än med original hjulen. Fyller bra mycket bättre,
men som sagt någon cm ner hade inte gjort nått.
Men för stunden, så får den vara som den är.
Användarvisningsbild
av MartinB82
Micce1980 skrev:Hehe jag gilla tankenötter :) Skulle det vara ett rattemblem så är det trista att de är j-a sköra, de delar sig gärna och spricker när de ska tas bort från en ratt. Har själv varit på dessa på skroten för just detta ändamål men det gick inget bra att få bort den gången iaf.

Hur som. Blir det någon spännande extraljusmontering på denna bil?
Sitter faktiskt å små lurar lite på om man kan få till något liknande som jag gjorde på v50in.
Så det är absolut inte omöjligt att något hittas på.
av Kluster
Angående loggan på bakdörren - kan det möjligtvis vara loggan som sitter på plastskyddet på själva motorn? :roll: Kom på nu att den är nog kanske för stor... :)

Väldigt fin och fläskig bil - på ett bra sätt! :-)-)
Användarvisningsbild
av P210
Hehe jag gilla tankenötter :) Skulle det vara ett rattemblem så är det trista att de är j-a sköra, de delar sig gärna och spricker när de ska tas bort från en ratt. Har själv varit på dessa på skroten för just detta ändamål men det gick inget bra att få bort den gången iaf.
Jag gissar att det är enblemet från airbagen/ratten, därifrån är mina i alla fall, inte omöjliga att få bort, bara lite pilliga...

Bild
Användarvisningsbild
av MartinB82
P210 skrev:
Jag gissar att det är enblemet från airbagen/ratten, därifrån är mina i alla fall, inte omöjliga att få bort, bara lite pilliga...

Bild
Du Och Micce1980, är nog på väldigt rätt spår :wink:
Ser väldigt likt ut :lol:

Här är min gamla S40, då satt dom på framskärmarna.
Bild}

Å på min gamla V50 satt dom på bakdörrarna.

Bild}

Och samma placering på V60in på bakdörrarna.
Bild}
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 20
230fk går snålt

BTR-en reglerar ju bränsletrycket efter under[…]

Mercedes EQB 300 4Matic 2023 Svart

Jo, en sak som är irriterande. Bilen är […]

Kupéfläkt "döda utblås"