Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Ollila
En ganska enkel fråga egentligen men går den att köpa löst?
Ser ju klart mycket bättre ut en original... 8)

//Ollila
av Ollila
Maximuspro skrev:Tror att du behöver bevis på att du äger en sådan bil.

Tror du de kan vara så?
Vet att Bmw hade så när dom släppte M3 Csl då man inte kunde köpa iallafall fälgarna om man faktiskt inte ägde just en Csl..
Men tror du Volvo dragit de så långt som att man inte kan köpa spoliern utan att äga en?

//Ollila
Användarvisningsbild
av Funk
Det sades på infon inför säljstarten att inga delar unika för Polestarbilarna går att köpa lösa, bilen måste in på verkstad för att verifiera att delarna inte hamnar på "utsidan". Samma sak gäller t.o.m vinterhjulen..

/Thomas
av Robban12
Funk skrev:Det sades på infon inför säljstarten att inga delar unika för Polestarbilarna går att köpa lösa, bilen måste in på verkstad för att verifiera att delarna inte hamnar på "utsidan". Samma sak gäller t.o.m vinterhjulen..

/Thomas

Kan meddela att detta är bara rent skitsnack!

Jag har köpt en ny växelspaksknopp som "bara" finns till S/V60 Polestar
Bilagor
2014-09-29 21.47.45.jpg
2014-09-29 21.47.45.jpg (1.13 MiB) Visad 512 gånger
av Kluster
Robban12 skrev:
Funk skrev:Det sades på infon inför säljstarten att inga delar unika för Polestarbilarna går att köpa lösa, bilen måste in på verkstad för att verifiera att delarna inte hamnar på "utsidan". Samma sak gäller t.o.m vinterhjulen..

/Thomas

Kan meddela att detta är bara rent skitsnack!

Jag har köpt en ny växelspaksknopp som "bara" finns till S/V60 Polestar
Har du "polestarat" upp din S/V60?
Vevlager v50 1.8f

Mors. Jag håller på och renoverar en f[…]

@fjohan82 , Tjo Har du art.nr till skruvar och[…]

Yes det ingick på vparts! Dock ej lås

Går startspärren i så kommer den […]