Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Tycker 90 lät ganska bra betalt för 2,0F-inbytet. Finns rätt mycket fina såna ute för runt 100.
För en Youf Edition tycker inte jag man behöver tänka på att lägga till saker som digitalt instrument men backvarnare är ju bra.
Ocean Race kommer att va bra när bilen säljs.
T3 går snålt och fint! Är övertygad om att bensinbilar kommer att vara efterfrågade som begagnade.
PH
Digitalt instrument kan man strunta i, det som är standard funkar mycket fint, kört en V40 hyrbil med det analoga, men i mitten är det digitalt, man kan få digital visad hastighet i mitten. Och volvo har släppt pixeldesignen och ersatt med bättre upplösning. :)
Begär in offert från minst 2st andra volvohandlare! Jag tyxker det låter väääldigt lite med 8000kr rabatt. På 280k är det ju typ 3%. Jag fick 8% direkt på en av mina offerter jag tog in vid köpet av min V70 D3.. Då kunde jag förhanda ner med en annan handlare och få typ samma rabatt där.. (Närmsa handlaren..) Vilket till slut fick kosta 2000kr mer då han inte gick riktigt hela vägen ner. :)
Slutpriset, dvs det senaste är 287 000 med T3 Ocean Race

Tillval:
Teknikpaket
Tonade rutor

Med i köpet: Vinterdäck på ALU

Min bil ger dom 90 000:-. Den har gått 12.500 mil. Tycker jag fick rätt bra betalt (av handlare) för den, så i det stora hela känner jag mig nöjd.

Enda jag funderar på att lägga till nu är Värmare med VOC.
Aman skrev:Hej
Öppnade Göteborgsposten idag och ser erbjudandet V60 Business edition D4 AWD Ocean Race från 305 900 hos Bra bil.
Väldigt nära ditt pris, för betydligt mera bil motorn, automat och awd. Kanske något att kolla upp?
Jo det är bra pris, fast med mina tillval skulle den nog landa på runt 315 000 :) Innebär ändå nästan 30 000 mer vilket är högt i min budget :)
av halfwayback
volvobrasse skrev:
Aman skrev:Hej
Öppnade Göteborgsposten idag och ser erbjudandet V60 Business edition D4 AWD Ocean Race från 305 900 hos Bra bil.
Väldigt nära ditt pris, för betydligt mera bil motorn, automat och awd. Kanske något att kolla upp?
Jo det är bra pris, fast med mina tillval skulle den nog landa på runt 315 000 :) Innebär ändå nästan 30 000 mer vilket är högt i min budget :)
Du är medveten om att teknikpaketet ingår i Business Edition?

Varför slå i en så svindyr olja i[…]

Service Subaru XV

Det är också en tanke.... Vi får […]

Blev 15mm bak, blev kaxig och köpte 20mm till[…]

Är det någon som kan beskriva exakt var[…]