Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av daSea
:lol: så sant...
Användarvisningsbild
av P210
För känslan tycker jag annars att så lite gummi som möjligt är att föredra.. ;)
Kanske inget alls då för bästa feeling, eller vi kanske inte snackar om bilar.. ??:-/
Bild
Kontrollerat lufttrycket i däcken efter att jag sedan ett par dagar tyckt att den drar lite åt olika håll, mer än vanligt.
Fyllde för knappt två veckor sen i 2.5, en långresa på det och nu var alla fyra däck nere på 2.3, är det normalt? Pumpen kanske drar ur 0.2 för att sedan mata i valt tryck?
Då skulle det ju va samma tycker man, om däcken har ungefär samma temperatur då du kollat trycket.

Själv blev den en ordentlig handtvätt samt en snabb omgång med Meguiar's Ultimate Quik Detailer... så blank den är nu.

Svart är underbart nytvättat :D
Tvättat av måsskit. :o Samt förnöjt mig över att ha en automatisk avbländande innerbackspegel :)
Har haft V70:n på service. Trodde att det skulle gå på 4000, men det slutade på 12000 kr... :( :shock: Men det var bakbromsproblematik och det är ju viktigt med bra bromsar. :-)-) Dock fruktansvärt dyra reservdelar till V70!
Lägger man till länkarmsbytet + byte av styrled tidigare i månaden, så vill man ju helst glömma vad totalsumman för allt blev denna månad. Men snart är det ny månad och då är det besiktning. Bara att hålla tummarna för att det inte blir mer reparationer snart. 8)
börne: Det var ju iofs den absolut sista sensommarvärmen vi hade här för en-två veckor sen, men vad kan det ha diffat i temp, max 10 grader?
grillchips skrev:börne: Det var ju iofs den absolut sista sensommarvärmen vi hade här för en-två veckor sen, men vad kan det ha diffat i temp, max 10 grader?
Tänkte ioförsig mer på om man kört så däcken va varma eller kollade med kalla däck. Men vi bilnördar brukar ju ha koll på sånt här så det antar jag att du har :wink:
  • 1
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 1912
Brandsläckare i V90?

Vill minnas att Volvo har erbjudit sådan eft[…]

Jo, 18” har ET 55. Det har även 19&rdqu[…]

Motorvärmare 850

Beställde nyss slangvärmaren RE480 och m[…]