Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av least
Enligt Apples supportforum har folk fått detta att fungera genom att välja "Inställningar" > "Allmänt" > "Nollställ" > "Nollställ alla inställningar".

OBS! Detta återställer alla inställningar som du har gjort! Ta en backup via iCloud/iTunes INNAN du gör detta!
Användarvisningsbild
av Racetwin2
Jag har samma problem med Iphone5 och ios8. Låter lite jobbigt att blåsa tel på alla inställningar. Är det någon som testat att göra det och fått tel att fungera?
Användarvisningsbild
av Racetwin2
Problemet verkar vara löst för mig med den nya uppdateringen 8.0.2.

Kopplade iaf upp idag på rätt sätt i bilen.
Användarvisningsbild
av SWEiNSANE
Jag har en iPhone 5S och frun en iPhone 4S och vi båda kör iOS 8.02 och vi har problem då telefonkopplingem inte längre fungerar. Vi har inte testat att rensa inställningarna utan enbart raderat blåtandskopplingen både på telefonen och i bilen och parkopplat telefonerna på nytt men det hjälpte inte. Har mejlat min servicetekniker så förhoppningsvis får jag svar inom kort på status på detta problem.
av Frepet
Det som hjälper är att nollställa inställningarna på telefonerna. Funkade för mig och tittar man på olika forum där detta diskuteras är det just detta som löser problemet.

Tack för input Lennart. Glömde tyvä[…]

Köpa begagnad XC40 fr 2024

Vad är det för motor, eller missar jag d[…]

Elpriset

5300:- för 2150kWh under januari, områd[…]

Styrservo V70 2010

Du menar att han fick fel på den nya beh&ari[…]