Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Funderar på det här med tonade rutor-paket som jag sett i lite trådar. Men när jag går in på bygg din Volvo så finns det endast toning av bakdelen av bilen (bakrutorna och lastutrymmet)? Går det inte att få över alla rutor, aningen mindre toning på sido fram etc? PÅ min nuvarande V70 är det ju så.

Sedan undrar jag över tröskeldekor i silver, borde man ta det? Vad säger ni andra, är det värt pengarna? :)
robeks skrev:De främre rutorna är ej tillåtet att tona.
Spelar ingen roll hur ljust det än är tyvärr.

Ska inte gå igenom besiktning med det om den görs riktigt
samt så får du ombesiktning om polisen är petig vid kontroll. :(

Kan kanske vara så att jag inbillar mig att främre rutorna är aningen tonade, kanske :)

Men frågan är om detta är värt och om det tillför. Har kört med tonade "bakrutor" ett tid med V70 och är van. Undrar just om jag kommer reta upp mig på att det nu inte fins på den nya...:)
Jag valde tröskeldekor i "ironstone" på min, smaken är som baken, men jag tyckte det blev klockrent. Har på eget bevåg också filmat rutorna runt om lätt (ej på denna bild), då jag har en polare som jobbar med toning. Smaken är som baken även där såklart men jag tyckte det blev riktigt bra.

Mvh
volvo - Copy (2).jpg
volvo - Copy (2).jpg (80.41 KiB) Visad 3360 gånger
Ja, jag var inne på vit också men jag tycker det är lite väl vanligt med vitt idag så jag tog röd. Putsnörd som man är så tycker jag också den röda färgen är riktigt rolig att hålla i trim.
Rillee skrev:Röd är ju riktigt najs man skulle kanske ändra sin order från vit till röd.
Service Subaru XV

Det är också en tanke.... Vi får […]

Blev 15mm bak, blev kaxig och köpte 20mm till[…]

Är det någon som kan beskriva exakt var[…]

HVO 100

och varför kör ni ens på HVO 100?[…]