Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av JST
Jag velade mellan Ocean Race blå och Bright Silver när jag beställde V60 T5 ORE för en månad sen. Det blev till slut silver... Blå kändes lite mesig på nåt vis. Svart och vit är så sjukt vanliga på nya bilar så vi silver istället. Den är ju också väldigt vanlig, men jag tror inte den kommer bli så vanlig på Ocean Race Ed, så den fick det bli. Det ska bli kul att se den i verkligheten.
av Meco
JST skrev:Jag velade mellan Ocean Race blå och Bright Silver när jag beställde V60 T5 ORE för en månad sen. Det blev till slut silver... Blå kändes lite mesig på nåt vis. Svart och vit är så sjukt vanliga på nya bilar så vi silver istället. Den är ju också väldigt vanlig, men jag tror inte den kommer bli så vanlig på Ocean Race Ed, så den fick det bli. Det ska bli kul att se den i verkligheten.

Håller med dig där, jobbar själv som designer och tycker inte att den blåa färgen gör karossen riktigt. Bilen ser på något sätt billigare ut, men allt är ju en smaksak.
av Droopy
Alltid svårt det där med bra pris el ej, själv fick jag med personalbilsrabatt pris på en V60 D4 AWD ORE + BE + något paket mede tidur, rattvärme och vad et nu var + vinterdäck för 306k ska då tilläggas att jag har 12% på personalbilen. Samma bil privatköp skulle gå på 320k.
av Exquattro
Av någon anledning nämner ingen stolarna. Det är inte sportstolarna men åtminstone betydligt bättre stöd i sidorna än mina vanliga skinnstolar. Jag kan åtminstone inte få det till annat än att det är en bättre stol, vilket inte är dumt för den vanliga har dåliga sidostöd. Men jag gillar å andra sidan de tyska sportstolarna bäst, smaken är som baken.
av Meco
Nej...bilen blir ju bara dyrare och dyrare ju mer man bygger på :) Nu insåg jag just att tröskeldekor gör sjukt mycket på denna bil. Den blir ju dubbelt så snygg! Men 6000:- :(

Man reagerar först och främst på h[…]

Vevlager v50 1.8f

Mors. Jag håller på och renoverar en f[…]

@fjohan82 , Tjo Har du art.nr till skruvar och[…]

Yes det ingick på vparts! Dock ej lås