Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Som sagt står och funderar vilken bil jag ska beställa. Vet inte själv vad jag kommer välja. Priset är ca detsamma. Vilken bil skulle ni välja och motivera varför. Båda bilar är utrustade med automat,läder, 20", edition pro( rti, panorama, parkerings hjälp fram och bak. VOC,last paket,delbar drag, det är bara då att den ena är summum( stolar med minne,keyless, medan den andra är R design u minne och keyless. Med andra ord sportigare utseende men 35 hök mindre.
Ok, beställa är nog ny då. Då skulle jag absolut ta Summumen... Jag har lite svårt för R-Designen på bilar med faceliften. Sen är R-Design så fasansfullt mörka och trista innti.

Det är dessutom rätt stor skillnad på D4 och D5.
D4. Är slöare än D5 men den känns inte så slö,det är ändå en suv. Sen om bilen skulle kännas slö i framtiden kan jag alltid optimera den med polestar för 9000:- och när jag skriver slö syftar inte jag på 0-100 vid trafikljus utan mera på omkörningar, bilar mycket genom Tyskland och prestanda vid påfart är viktig för mig. 4 personer,full lastad osv.

Tjenare, Jag har en V70 -08 där gummilisten […]

Letade efter skramlande ljud under bilen. Kommer t[…]

Motorn har säkert lossnat från oket, ha[…]

Volvo xc90 2017 d5 R design

Hej allihopa! Jag har köpt en xc90 2017 d5. V[…]