- fre 05 sep 2014, 19:35
#896078
Om de sänkt 40 papp på ett år är det extremt låg värdeminskning på en sådan bil. Nåja, grattis till en fin bil!
Det lär förövrigt inte funnits en annan spekulant.
Det lär förövrigt inte funnits en annan spekulant.
Ju oftare jag tankar desto roligare har jag haft det!
S60 2.4D Classic MY08: Bruks
XC40 T4 AWD Inscription MY22: Bruks med puts
S60 2.4D Classic MY08: Bruks
XC40 T4 AWD Inscription MY22: Bruks med puts


- By Dafro