Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Tobzter
therep skrev:Hela Tors hammare är blinkersen fram (och är led). Allt i bakljusen förutom backlampan är led.
Filmer jag har sett så är inte "torshammaren" blinkers utan pljus eller halvljus lyser gör dom i alla fall
av Amli
Läcker detalj :-)-) Det är just dom små sakerna som gör helheten anser jag. Jag minns när jag för många år sedan valde mellan en V50 och en Audi A4, och fick nyckeln i min hand till V50'n. Redan där var det kört för Volvon...
Användarvisningsbild
av GustavE
Är det ingen annan som tycker att avdelningen för nya XC90 på volvocars.se är väldigt jobbig? Scrollandet i block och dessutom både i sidled och höjdled gör det väldigt förvirrat och svåröverskådligt.

Hoppas verkligen att nya XC90 kommer bland dom övriga bilarna snart med normala galleri- och specifikationssidor och på vanliga Bygg-din-bil (som för övrigt att den bästa av de tillverkares jag testat)

Edit: Nu hade den kommit på Bygg-din-bil, vilken fröjd jämfört med den jobbiga kampanjsidan! Nu fattas det bara att dom lägger in vanliga modellerna också. Just nu finns bara First Edition med.
av Linqid
Att den är som den är har att göra med att den ska vara kompatibel med surfplatta och smartphone. Snyggt blir det (anser jag), men visst är det lite omständigt när man surfar från dator..
Användarvisningsbild
av crumpets
Amli skrev:Läcker detalj :-)-) Det är just dom små sakerna som gör helheten anser jag. Jag minns när jag för många år sedan valde mellan en V50 och en Audi A4, och fick nyckeln i min hand till V50'n. Redan där var det kört för Volvon...
Kan bara hålla med. Man blir ju helt tokig när de snikat små skitgrejer som man som kund behöver ta på varje dag men som på pappret för beslutsfattaren säkert ser väldigt små ut.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Trasig Renault Scenic

Det blev tvärstopp i arbetet med Renaulten. H[…]

Min bil har varit lite trögväxlad och ja[…]

Går startmotorn rent och bra med kräm? […]

Tjena. Jodå det måste monteras last p&[…]