Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ersj
Blex skrev:Det närmar sig.... :)
Min V40 har också plats 589, 3 veckor till leverans i skrivande stund!
Användarvisningsbild
av ersj
Nu har min bil statusen "Din bil är bygd och påväg att leveraras från Gent" ,tre veckor till leverans och är på steg 7 - din Volvo testas. Igår kväll var den på steg 2 och köplats 589 så minvolvo lever som tidigare konstaterat lite sitt eget liv.
av Blex
ersj skrev:Nu har min bil statusen "Din bil är bygd och påväg att leveraras från Gent" ,tre veckor till leverans och är på steg 7 - din Volvo testas. Igår kväll var den på steg 2 och köplats 589 så minvolvo lever som tidigare konstaterat lite sitt eget liv.

det verkar att vi verkligen kommer att dela bilen :)

min är också klar :)
Bilagor
bil.JPG
bil.JPG (61.68 KiB) Visad 603 gånger
Användarvisningsbild
av ersj
Blex skrev:
ersj skrev:Nu har min bil statusen "Din bil är bygd och påväg att leveraras från Gent" ,tre veckor till leverans och är på steg 7 - din Volvo testas. Igår kväll var den på steg 2 och köplats 589 så minvolvo lever som tidigare konstaterat lite sitt eget liv.

det verkar att vi verkligen kommer att dela bilen :)

min är också klar :)
Haha. Ser precis lika ut för mig, fast min är röd :D

Har du hört något från din handlare när de ska få bilen. Pratade med min handlare förra veckan och då var det planerat att de skulle få den 22 september.

Ni som nyss hämtat era, har ni fått TPMS med givare vid ventilerna?
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 18
Restaurering av ratt

Köpte den med 9000 mil på mätare[…]

Det var Bilbolaget som sa att man måste kopp[…]

Eftersom jag inte lyckats reda ut vilken av de 2 s[…]

Aha! :-) Syns inte på den bilden men tonade […]