- tor 04 sep 2014, 09:44
Slå till, det är en helt sagolik drivlina. Polestar gör motorn mycket mer på och roligare att köra, utan polestar är den mer en glidare, med polestar upplevs bilen avsevärt snabbare och framförallt roligare att köra.
Är det sthlms innestad du skall glida runt i får du nog räkna med 1.6L/mil med den här bilen. Den är tung, slirande automat och fyra drivaxlar som skall snurras runt. Men precis som du är inne på är ju bränslet en liten del om du kör så pass lite.
/Martin
PS. Jag hade aldrig betalat en krona för p-sensorer fram och hade mest troligt inte kryssat i det om det ens var gratis, sjukt störande tillbehör.
Är det sthlms innestad du skall glida runt i får du nog räkna med 1.6L/mil med den här bilen. Den är tung, slirande automat och fyra drivaxlar som skall snurras runt. Men precis som du är inne på är ju bränslet en liten del om du kör så pass lite.
/Martin
PS. Jag hade aldrig betalat en krona för p-sensorer fram och hade mest troligt inte kryssat i det om det ens var gratis, sjukt störande tillbehör.
Ju oftare jag tankar desto roligare har jag haft det!
S60 2.4D Classic MY08: Bruks
V60 D4 R-Design MY13: Bruks med puts
S60 2.4D Classic MY08: Bruks
V60 D4 R-Design MY13: Bruks med puts

- By Lowpass