...

Moderator: Moderatorer

Marknadsavdelningen på mitt jobb valde Joel med kollegor (av alla firmor som sysslar med videoproduktion!!!) att filma vår konferens/kickoff inkl den avslutande festen. Så jag bävar mer inför ev bonus clip i nästa film än att jag skulle ha råkat kört förbi honom för fort :I
Hahaha... Det är allt för ofta jag sitter med de här filmerna sent på kvällen när familjen sover.. Mina översättningar blir ibland lite därefter. :D

Jag kanske råkar få med lite väl pettitessliknande situationer ibland.. :) Sitter man o "letar" i videomaterialet ibland funderar man om man ska ta med situationen eller inte.. Blir lite hemmablind ibland.

Samma sak om man när man kör reagerar kraftigt på något tokigt, för att när man kollar via datorn inse att det inte alls var så farligt som man först tyckt. :)

Ibland tar jag med det mest som ett konstaterande på hur folk kör, inte att det skulle vara speciellt dåligt. :)
Brainy skrev:Marknadsavdelningen på mitt jobb valde Joel med kollegor (av alla firmor som sysslar med videoproduktion!!!) att filma vår konferens/kickoff inkl den avslutande festen. Så jag bävar mer inför ev bonus clip i nästa film än att jag skulle ha råkat kört förbi honom för fort :I
Åh du ska nog vara mer skraj för bonusklipp från festen! ;)
Brainy skrev:Ja. Det var just det jag menade. Var nog otydlig.
Ah.. nej.. det var bara jag som hade lite otur när jag läste/tänkte!
Skyller på att det var ett jävla liv runtomkring mig.. jag tvingades igenom IKEA i skrivandets stund.
:D

Fick lite dåligt samvete idag.. tutade (fast en rätt liten tut, inget våldsamt) på en bil som inte tänkte stanna när den skulle svänga av vägen till vänster när jag kom mötande... i en liten lurig sväng där alltså vänstersväng blir att fortsätta rakt fram, då vägen svänger till höger.. om ni förstår hur jag menar.

Körde i allfall förbi lite sakta då jag fått bromsa in... såg en rätt ung kille som satt o skämdes, och såg i backspegeln att han hade övningskörningskylt på bilen. Tyckte synd om honom.. :)
Man kan ju hoppas det... Det gick i allafall inte mycket fortare för bilen i vänsterkörfältet.
(Jag känner att jag måste ju ta med det där jag inte alltid är guds barn också... ) ;)
  • 1
  • 144
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 356
AC & kylfläkt

Inte direkt plomberad, den var hel utan märke[…]

Jaha, det är en större modell ser jag.[…]

Byte inre styrled

Var under bilen och skulle lokalisera min läc[…]