Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av VolvoB20
Petzzon skrev:Dom flesta bilderna har ju inte den svarta plasten, kan detta vara någon offroad version/paket.
Det var ju bra.
Senast redigerad av 1 XC90_Executive, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: bild-citat borttaget
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Det är väl bra att dom erbjuder en XC90 med terräng-stuk så dom som ska köra och bröta i skogen kan göra det och dom andra som kör på mest asfalt kanske vill ha en hellackad. Själv skulle jag vilja ha terrängversionen med plasten. Bra och praktiskt när det är grenar och pinnar som inte repar. :)
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Det är ett paket som heter Rugged Luxury. Mattsvarta exteriördetaljer, rostfria hasplåtar, fotsteg med belysning, integrerade avgasrör och 22" fälgar.
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Jäklar vad nice! 8) Undrar om nya XC90 kommer rulla som polisbil också? Har sett en par nya Polis vw Touareg. :)
Användarvisningsbild
av VolvoB20
simonhalmstad skrev:Det är väl bra att dom erbjuder en XC90 med terräng-stuk så dom som ska köra och bröta i skogen kan göra det och dom andra som kör på mest asfalt kanske vill ha en hellackad. Själv skulle jag vilja ha terrängversionen med plasten. Bra och praktiskt när det är grenar och pinnar som inte repar. :)
Det är ju suveränt om man kan välja om man vill ha plast-skräpet eller ej.

Körde just igenom ett vägarbete med min XC70 och vägen var full med lera, bilen blev verkligen nedstänkt med kletig lera.

Min bil är nyligen fullständigt lackkonserverad. Det tog ca 3 min att få bilens lackerade ytor rena och blanka igen, bara att spola av så rann smutsen av och var den lika fin.som ny, men fy fasiken för all skrovlig plast, jag bara hatar den, den är ju så ömtålig, Först tog det en evighet att få bort leran som fastnar i "knottret" i plasten, solen sken ju på vägen hem och leran brände fast av solskenet i knottret, sen vill ju inte plasten hålla sig riktigt svart utan behöver vinylglans efter varje tvätt för att kålla sig riktigt svart. Knotter-ABS-Plasten gör ju att det krävs oändligt med jobb för att hålla bilen fin.
av Kluster
Försöker leta efter närbilder eller videosnuttar av när halv-helljuset är på, finns det någon sån info?

Har bara sett bilder på när LED-ljuset i form av ett liggande T visas.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9

Samma USB jag har använt flera gånger. […]

@Erik Å , Alla vikter satt på, men ha[…]

Missljud från motor

Frikopplingshjullet generator, multiremen, spä[…]

Hastighetsspärren har inget med hastighetsm&a[…]