Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Mörkt tak har inte ens erbjudits mer än nåt år. Jag tycker det ser för%=#%igt ut och skulle inte själv köpa det, men flickvännen tycker det är perfekt med mörkt tak och tycker jag är dum i huvudet när jag klagar på det så det är 100% en individuell smakfråga.
av Aman
Hej
Kan säga att man blir lätt sugen på mörkt innertak när man haft barn i baksätet under ett par år. Kladdiga fingrar pga mat, dryck, godis, ser för jävligt ut, som man oftast inte ser förrän man tittar ordentligt.
av JST
Aman skrev:Hej
Kan säga att man blir lätt sugen på mörkt innertak när man haft barn i baksätet under ett par år. Kladdiga fingrar pga mat, dryck, godis, ser för jävligt ut, som man oftast inte ser förrän man tittar ordentligt.
Tack för tipset. Ska kolla hur nuvarande taket ser ut imorrn... Jag vill dock ha ljus i kupén, så ihop med mörk klädsel blir det nog ljust tak ändå.
av JST
JimmyK skrev:
JST skrev:Då var pappren underskrivna. Hoppas jag slipper vänta allt för länge!
Hur stor rabatt fick du?
9% på bil och 8% på tillbehör förutom draget. Verkade vara någon magisk gräns där, jag tog in 4 offerter och det var så långt jag kom efter att ha kört ett par vändor med de 2 som gav bäst pris. Det slutade dessutom med den handlare som ligger närmast och som jag ville ha från början.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Jo men jag fattar inte riktigt. Du petar i en sm[…]

Tackar, får kolla även det!

Katalysator...

Misstänker det.... Men... Nu va ju fläns[…]

Tvättade bilen till en bekant, fin färg […]