Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av nyqvist_
Tjena!

Nybliven på forumet, härligt med en egen Ösd-tråd!
Jobbar och bor i Dvärsätt utanför krokom. Kör en långmilare till V70 48700mil! Still alive and kicking!
Användarvisningsbild
av Loner
Hej och välkommen Nyqvist!

/L
av nyqvist_
Tack så mycket! Är det någon som har pejl på dom övriga diesel optimerings märkerna? Vad är bra och sämre? KCR känns ju lite väl dyrt att köpa!
Användarvisningsbild
av Mattsvart
Loner skrev:Tänkte väl det, inte missar jag nån trafikregel :)

/L
:lol: hehe duktig du! :P
brukar inte missa jag heller :P men de vart ganska släft för meg som du nog såg om det var du :D efter som du avaktade ;) så bättre å gasa på :P
Användarvisningsbild
av Loner
Mattsvart skrev:men de vart ganska släft för meg som du nog såg om det var du :D efter som du avaktade ;) så bättre å gasa på :P
Ja en krock gör inte mindre ont bara för att jag hade "rätten" på min sida, sen om det var jag eller inte det vet jag inte.

Men förmodligen då jag är den enda polar artic färgade utan volvo emblemet i front i denna stad så vitt jag vet :roll:

/L
Användarvisningsbild
av Mattsvart
Loner skrev:
Mattsvart skrev:men de vart ganska släft för meg som du nog såg om det var du :D efter som du avaktade ;) så bättre å gasa på :P
Ja en krock gör inte mindre ont bara för att jag hade "rätten" på min sida, sen om det var jag eller inte det vet jag inte.

Men förmodligen då jag är den enda polar artic färgade utan volvo emblemet i front i denna stad så vitt jag vet :roll:

/L
Exakt! :-)-)
Användarvisningsbild
av Loner
Tur jag släppte fram dig då.. hade inte sett bra ut med 2 forumbilar ihoptutade i en korsning...

/L
Användarvisningsbild
av annapannah
Tjoo alla östersundsbor ;)
Användarvisningsbild
av eccy243
Hej du! Du hittade hit du också..! Men du har väl ingen Volvo?? :D
Användarvisningsbild
av Loner
Hej anna, vem är du då?
Inget krav att äga en volvo för att hänga här....

/L
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 19

Sedan kan tilläggas att vinstdrivande system […]

Ena stunden vill du ha mekanisk öppning av s[…]

Brandt har ju olika orter är nog olika beroen[…]

244 - Bälte bak