Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Ronne
Snowie skrev:Såg vad som tycktes vara en orange V60 polestar i Lerum utanför GBG förra veckan.. (samma front samt defuser samt polestar märke i fronten samt MINST en T6 med tanke på ljudet, eftersom den körde är jag inte helt hundra på färgarna men syntes att de var silver och större än de normala man brukar se) Antar att den var plastdippad men fruktansvärt cool!.
hann dock inte få en bild på bilen.
Kanske var denna du såg:
Bilagor
v60_polestar.jpg
v60_polestar.jpg (94.34 KiB) Visad 2496 gånger
Användarvisningsbild
av Snowie
Ronne skrev:
Snowie skrev:Såg vad som tycktes vara en orange V60 polestar i Lerum utanför GBG förra veckan.. (samma front samt defuser samt polestar märke i fronten samt MINST en T6 med tanke på ljudet, eftersom den körde är jag inte helt hundra på färgarna men syntes att de var silver och större än de normala man brukar se) Antar att den var plastdippad men fruktansvärt cool!.
hann dock inte få en bild på bilen.
Kanske var denna du såg:

Ser ju heltklart ut som den iaf!
Uppenbarligen hade jag fel om fälgarnas färg.
av agb007
Inte direkt en standard färg ...
av Ronne
XC90_Executive skrev:Kikade på en svart V60 Polestar idag. Grymt fet! 8)

Den orange ovan var jäkligt cool! Är den omlackad eller plast-dip?
Den ska vara folierad , finns ett inlägg med bilder på facebookgruppen : VOLVOSofSWEDEN.se
Bilagor
v60polestar_4.jpg
v60polestar_4.jpg (112.58 KiB) Visad 2373 gånger
Användarvisningsbild
av grillchips
Fy tusan, nu skvätte det till lite i trosan där, ruggigt läcker färg!
Användarvisningsbild
av MartinS
Perra83 skrev:1890kr kostar det att få stänklappar monterat från fabrik :shock:
Jag är inte förvånad, Volvo vill ha allt för bra betalt för den här bilen. Jag skulle vilja påstå den är nästan 100k för dyr för vad man får. Dessutom tycker jag det är helt fel att man lägger i allt möjligt skit i extrautrustningsväg man kan hitta, det vore bättre man fick välja själv om man vill ha massa extra vikt. Vem vill ha sollucka eller bränslevärmare(!) i en räsermaskin?????

Betänk att en ren M3:a kostar ungefär samma pengar som en fullsmetad S60 Polestar, och M3:an smiskar ju skiten ur Polestaren prestandamässigt, dom spelar ju inte ens i samma division.

/Martin
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Den är cool! Men hade hellre haft den i Rebel Blå som den är under! :D

Men den svarta är grymt snygg med! En riktig sleeper! 8)
Bilagor
V60P.jpg
V60P.jpg (445.78 KiB) Visad 3198 gånger
Volvo xc90 2017 d5 R design

Tack för hjälpen.

V60 D4 MY15 - till verkstad

Rycker du säkringen så raderas ev,fel[…]

B230F går fett

Nej asså jag vet inte undrade bara om jag ka[…]

Fel efter byte VVT

Hej! Har du återfjädrande drev? Tä[…]