Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Lövet
Ja, skapligt. Om du öppnar länken ser du att * används vilket ska ta höjd för det. Däremot hanteras förstås inte de som inte skriver nånting alls.
av htchd2
Lövet skrev:Tygklädsel får du nog leta fram en med för där tror jag dig nog inte. Däremot svarta rails finns på xc modellerna bland annat.

Sen finns det ju alltid bastarder som sålts av Volvobil men jag vet inte om de ska räknas.

Om man hittar en Kinetic med skinnklädsel och elstol är det med 99.5% sannolikhet en taxi.
Har sj sett en s80 2009 som var till salu hos bilmånsson i eslöv för ca 2 år sedan, Summum men med tygklädsel
av perhall
Bilmånsson kan ju ha skrivit fel.
Men visst, det kan vara så att någon Volvo-anställd, typ finansdirektör som ogillar skinn, fått ut en T6 (som ju är Summum minst) med tyg eller att en S80 tänkt för Spanien där skinn ej var std i Summum hamnat i bastardgruppen och kommit ut... jag känner till några fall med konstiga kombos. T ex såldes ju inte 760 turbo i Sverige mer än MY83-84, så sen som en MY88 FL har jag sett en svensksåld med den fyrcyl turbon. Och några liknande fall.

Men svaret är ändå att Summum har skinn som standard...
PH
av htchd2
Just den såg jag med egna ögon, var där och kollade lite bilar o då fick jag syn på den
Volvo car UX

Som Bilia sa till mig så dom bilar som f&ari[…]

Elpriset

783 kWh för januari, 2683 kr zon 3.. ouch :-[…]

Hade lite tur med samma problem som försvann[…]

Motorvärmare

Det brukar gå att ha båda delarna. Doc[…]