Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Brainy
Väldigt liten sannolikhet att det är fulstiftat. Funktionerna till spegeln styrs via pdm och ddm som styrs av en digital insignal så de bör inte behöva fler eller färre stift till dörren iaf.

Verkar inte helt enkelt att få till detta utan att byta pdm och ddm tyvärr :/ visst har väl du gjort det Kristian?

(Sorry för trådkapning Stefan)
Användarvisningsbild
av kristianmann
Ja jag har bytt begge dörmoduler, men det var för at få infällningen av speglarne at fungera. :) Dom extra 2012-speglarne jag har är ju utan infällning men med ljus under, och det måste gå at få det at funka med extra sladd?

(Ursäkta Stefan för trådkapningen) :)
Användarvisningsbild
av Sleeper
StefanN skrev:Nya premium textilmattor beställda medans man hade rabatt på Bilia. 1340:- var inte farligt.
De är underbara!
Användarvisningsbild
av xerent
En del 3.2 motorer dricker lite väl mycket olja. Hör med tidigare ägare om hen har haft problem med det. Annars är det lugnt.
av Lövet
Första gången jag hör om det. Verkar inte vara ett utbrett problem.

Törsten är väl egentligen det enda "problemet". Dock är den inte så mycket högre än många andra motorer, bilen drar det som står på papperet, inte 35% mer som många andra motorer.
av invita
Er spekulant på en bil just som din.
Nogot och se upp för ?
Vad heter färgen på din bil.
Tycker den er rett snygg.
Michael
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20