- mån 11 aug 2014, 22:33
Hejsan, Har en Volvo S80 99 som airbag lampan lyser på, Passairbag är urkopplad av förra ägaren. Han hade tydligen gjort det själv, utan att sätta ett motstånd. På den tiden fick lampan lysa på bess. Vi har stoppat ett motstånd men lampan lyser fortfarande. Hittade nå liknade inlägg hära. Fast på en V70, och då skrev någon att man ska sätta in nå mjukvara i airbag styrenheten alltså typ säga åt den att de finns ingen airbag på den sidan nå mera. Och vill hur fan man ska göra de? Vi har ju en vida apparat som man kopplar i datan osv, men den är dock köpt från Ebay. eller måste jag fara på en Volvo verkstad å slösa flera tusen? Vi har även försök radera felkoden men lampan kommer tillbaks...
Någon som haft nå linkade fel och löst det så skulle jag vara jävligt tacksam på svar, börjar bli less på att inte ha någon bil att köra med eftersom jag inte kan bessa den :)
Mvh Reimo!
Någon som haft nå linkade fel och löst det så skulle jag vara jävligt tacksam på svar, börjar bli less på att inte ha någon bil att köra med eftersom jag inte kan bessa den :)
Mvh Reimo!
- By Boine