Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av tobbej
Var får man tag på polestar märken nånstans. Mailat polestar men ej fått nå svar.
Går det att köpa på volvo
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
När du köper Polestar-trimmet hos din återförsäljare så ska du få en box, alternativt att du ska regga dig på Polestars hemsida och få en hemskickad.

På första bilen fick jag regga mig, men på bil två, tre och fyra så fick jag det direkt via återförsäljaren.
Användarvisningsbild
av Taxen47
En fråga först.Har du lämnat in bilen på Volvo och fått intyg och box?
Märket sätter de på bakluckan och tror inte att de är till försäljning om du inte har köpt Polestar,
När det är gjort så går man in på Polestars hemsida och fyller i en ansökan om certifikat,som sen skickas hem efter ca 3-4 veckor.

http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 6&t=108181
Användarvisningsbild
av Volvordesign89
Finns även att beställa via exempelvis Ebay om Polestar inte vill skicka ut,
http://m.ebay.com/itm/331213095126?nav=SEARCH
Användarvisningsbild
av MartinS
Det lär ju inte va svårt att köpa hos sin lokala volvohandlare.
av tobbej
Klart bilen är optimerad!
Har fått certifikatet men ej några märken. Köpte bilen så var den redan optimerad men regga det via hemsidan och fick certifikatet
av Hyxarn
Gå in till din Volvohandlare och beställ 95051991 så är det ett emblem med i det paketet.
Kostar runt en 60-lapp.
av ansjo
MItt föll av efter en tvätt, och efter ett mail till Polestar låg det ett nytt märke i brevlådan efter ett par dagar. Gratis :D!
Användarvisningsbild
av Sceptic
ansjo skrev:MItt föll av efter en tvätt, och efter ett mail till Polestar låg det ett nytt märke i brevlådan efter ett par dagar. Gratis :D!
Jag har också fått ett extra från Polestar så visst skickar de ut ett om det behövs.
snö

Nu har det snöat här sedan i går e[…]

Elpriset

Min IVT är inne på 17e året utan […]

Volvo car UX

Hm. Jag servade min på Bilia i tisdags, men […]

Tack för input Lennart. Glömde tyvä[…]