Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej. Min XC60 - 2011, har premium ljudanläggningen med orginal sub. Jag har en USB sticka med rätt mycket musik på. Skulle vilja dela in musiken i olika kategorier och tänkte att man kanske kunde skapa en spellista för respektive kategori. Är det någon som har testat detta och vet i så vill vilken typ av spellista som fungerar ?
philipsguy skrev:Nej spellistor på ett USB-minne har jag aldrig lyckats få att fungera på min förra bil med Sensus (2011).
En del googleträffar beskriver att spellistor på en iPod/iPhone via USB funkar...
Har väl samma erfarenhet av googelträffarna. Får testa runt lite och se. Man kan ju göra ett par olika spellistor med ett par / tre låtar i varje för att se.
I min 2011 med gamla musikburken gäller idv3 format.

Dvs. at om du ger låten format "blues" i iTunes kan du i billen välja en folder med "blues". Samma sak gäller spellistor i iTunes, komponist osv osv.

Jag använder dock enbart ipod och iphone.
Lägger man dom i mappar blir ju mapparna som playlists, typ. Om du kör pre-sensus, hur det fungerar med sensus vet jag inte.

Tankade upp båda bilarna och köpte lite[…]

Service Subaru XV

Inte en sån då? Screenshot_2025-05-24[…]

El fel

Hej, jag har en Volvo 744 från 90 som det ha[…]

B230F går fett

Bts är det ingen fel på har jag kollat […]