Moderator: Moderatorer

Rage: precis. Minns inte vad de heter, de som kom till r-design/sport i början, inte serapis (vilka är de jag vill ha egentligen)...
Beställt lite nya led till bilen från dx.com då de gamla i dimljusen hade åter igen pajjat. Passade på att beställa lite olika t10 att testa som pljus då de existerande är aningen för blåa och för svaga.
av Pixeln
grillchips skrev:Bytte sittdyna+klädsel på passagerarsätet och klädseln till dynan på förarstolen. Ser ut som nytt! MEN! Jag upptäckte till min förvåning att det finns TVÅ olika T-tec till Volvo. Jag visste att de förbättrade den gamla men inte att den såg annorlunda ut.
Bild

Nåväl, det är nog inget man kommer lägga märke till... :oops:
I övrigt svär jag fortfarande över det som nämns här:
http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 1&t=106038
Var fick du tag i klädseln?
Jag letar efter en kinetic klädsel till framstolarna, men inte lyckats hitta någon.
Pixeln skrev: Var fick du tag i klädseln?
Jag letar efter en kinetic klädsel till framstolarna, men inte lyckats hitta någon.
Jönköpings bildemo, på självplocken. Kostade i princip ingenting. P210 har ett bra tips där annars, Volvo tar drygt 2500:- för klädseln så även om blocket-annonsören tar bra betalt så är det förstås billigare.
Har bytt oljefällan samt alla slangar tillhörande vevhusventilationen på 850n, var dock inte alls så illa men nu är det bytt iallafall :D
  • 1
  • 182
  • 183
  • 184
  • 185
  • 186
  • 1912

Hej Mazzokie! Har du pluggat in ett diagnosverktyg[…]

Stänkskydd

Erfarenheten av volvos egna stänkskydd - de f[…]

Nån som vet vilka pinnar som gör vad p&[…]

Tråkigt att se, och höra, men dessv&aum[…]