- fre 08 aug 2014, 10:00
Ironiskt nog stod det en varning-för-rådjur-skylt ett par hundra meter längre fram.
joel80 skrev:Lite osäker på vilken kamera du menar... en av de billiga jag länkat till är väl den här:Precis exakt den. Batteriet som sitter i den räcker inte till att filma med mer än någon minut. Men den duger när man ska in och pilla i inställningar, plocka i filerna och så vidare.
HD1080P 2014y G1W
Det satt inget minneskort i den när jag fick den, så jag tryckte i ett 32GB-kort. Grejen är att filsystemet som kortet är formatterat med tillåter inte filer större än 4GB. Det är därför den klipper där. Jag ska se om jag kan hitta inställningen för kontinuerlig inspelning.
Sitter det nått minneskort i den du har (vilket det typ gör i alla) bör det bara vara att byta ut det. Troligen har du fått med kanske ett 4GB stort kort bara. Med ett 16 eller 32gb-kort kommer du ju kunna spela in många timmar innan det tar slut.
Sen bör det också gå att ställa in kontinuerlig inspelning så att den tar bort det äldsta automatiskt...Jag letade i menyerna men hittade bara en som loopar upp till 5minuter
Och det var rätt nära med det där rådjuret va? Såg inte ut att vara många meter bort.Nej, det var inte många meter. Det som skrämde mig var att det tog en sekund innan jag reagerade, eftersom jag var totalt oförberedd på det.
Ironiskt nog stod det en varning-för-rådjur-skylt ett par hundra meter längre fram.
"When the going gets tough, the Tough get duct-tape..." Dr. Mabuse, SFN
Skeptic Friends Network och Etanol.nu
Att mäta är att veta...
Skeptic Friends Network och Etanol.nu
Att mäta är att veta...