NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Låter som en taskig/smutsig laser.. har du lyckats lokalisera AUXen ännu?
av boney
Baze88 skrev:Något aux fanns de då inte i de facket under mittarmstödet. Och har en skiva som är nyligen bränd på x2 hastighet o funkar i de bilar ja provat skivan. De finns ingen kabelmojjs med usb/aux som man kan koppla in?
Att den är bränd med x2 hastighet hjälper inte om det nu bara är mp3or inlagda och bränt som de är.

För att bränna rätt så gör du det enklast via tex windows media player som har ett bränn progran inbygt.
Söker du så finns det bra guider på youtube som visar precis hur man gör.

Detta är jag dock inte säker på.
Angående aux så har du troligtvis inte det.
Blev inte aux standard 08 och frammåt? Innan det var det väll tillval om man hadde high eller premium sound.
Baze88 skrev:Det finns ingen AUX i bilen, känns som ja vänt allt upp och ner o vänt in o ut på allt hehe, en bild på var den kan sitta skulle vara till stor hjälp om ja missat någe :)

Jag ska ta ett kort så ska du få se vart min sitter.. Men just Aux är ju inte standard precis i alla bilar. Jag har en momentum bil.
Baze88 skrev:Det vore trevligt :) jag har ingen aning va ja har, ja har telefon iaf ^.^ Skaffade en iZound på teknikmagasinet med usb som man trycker ner i 12v uttaget, funkar hur bra som helst :)
Jag har en -06 med High Performance men ingen aux. Misstänker att det kom senare.

Funkar iallafall kanon med hemmabrända skivor.
240 b230f lh 2.4 impulsgivarsignal

Jag har bytt tändbox och bränslebox seda[…]

vill veta mera om v60 2013-2014

Hejsan jag letar ny bil och jag är sugen p&ar[…]

https://www.youtube.com/watch?v=iu9z5m78Szw