Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av bibbedlizard
Tjena! Har nu ca 4 veckor kvar tills jag får hämta min efterlängtade V70 sport.
Har letat men det finns bara gamla eller sömniga trådar om antingen Sport Edition eller D4 e,
Så jag tänkte sätta igång en tråd för dom som också väntar på eller har fått sin SE eller D4e med automat lådan
Som vill dela med sig av spec, bilder, leverans tid, etc. Är sjukt förväntansfull på nya bilen och det ska bli sjukt kul att få hämta
Ut min första fabriks nya bil! Mvh Jonas

Bytte rubrik så att tråden även innefattar XC70 efter önskemål http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 64#p950064 /Moderator Tomas88
Användarvisningsbild
av bibbedlizard
Snart 2 veckor kvar och 642 st före i kö tills bilen byggs!
Är det bara jag som beställt sport edition här eller har alla fått sina bilar redan?
Användarvisningsbild
av bibbedlizard
Okej! Nu har kön ändrats från 642 till din bil är byggd och från steg 2 til 7 på min Volvo! Kanske det blir tidigare leverans då.
Användarvisningsbild
av bibbedlizard
Nu kom ett mail från Volvo att min bil är påväg! Samt steg 8 på min Volvo.
Nu börjar man se ljuset i tunneln banne mig:)
Användarvisningsbild
av bibbedlizard
Härligt! Vad har ni för specer och förväntad leverans? Min får jag nog nästa vecka skulle jag tro.
Min spec, V70 sport Edition business edition, D4 e, 8 stegs automatlåda, klimatpaket VOC, last paket, pandora dark 17 tums fälgar, batteriladdare med frontuttag, eluppvärmda spolarmunstycken, eluppvärmd vindruta, keyless drive - start/lås, borttagning emblem och rails, el barnsäkerhetslås, takspoiler, lastskydd, miljöbil samt service avtal i 3 år.
Användarvisningsbild
av bibbedlizard
5cylindrar skrev:Jag väntar också på en XC70 D4 AWD Sport Edition. 4844 bilar i kön innan bygge. Planerad leverans v 42.
Såg nu att du skrev v 42 :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 21

Johan! Verkar lovande. Är det i samband med[…]

Ja det skulle ge klara indikationer på r&aum[…]

Volvo car UX

Någon mer som ännu inte fått 4.2.[…]

Relä bränslepump