Moderator: Moderatorer

Perra: Självklart, fälgen rullar ju inte in i kanten av sig självt förstås. Men jag har varit lika usel på att fickparkera med marginaler sedan de skaffades, idag är det inga som helst problem men ja. Jag får stå mitt kast som i 99% av gångerna envisas med att köra så att frugan blir obekväm och rostig. Så det är verkligen inte hennes fel, såsett.
Användarvisningsbild
av xerent
grillchips skrev:Perra: Självklart, fälgen rullar ju inte in i kanten av sig självt förstås. Men jag har varit lika usel på att fickparkera med marginaler sedan de skaffades, idag är det inga som helst problem men ja. Jag får stå mitt kast som i 99% av gångerna envisas med att köra så att frugan blir obekväm och rostig. Så det är verkligen inte hennes fel, såsett.
Tiltbara backspeglar :wink: :wink: :wink:
xerent: ger du mig en ny bil så visst! ;) Jag tiltar speglarna manuellt om jag är osäker.
xerent skrev:
grillchips skrev:Perra: Självklart, fälgen rullar ju inte in i kanten av sig självt förstås. Men jag har varit lika usel på att fickparkera med marginaler sedan de skaffades, idag är det inga som helst problem men ja. Jag får stå mitt kast som i 99% av gångerna envisas med att köra så att frugan blir obekväm och rostig. Så det är verkligen inte hennes fel, såsett.
Tiltbara backspeglar :wink: :wink: :wink:
Min gamla MB e320cdi -00 vred ner vänster sidospegel när jag la i backen, mycket praktiskt ;)
Ja, det är skam att det tog så lång tid för Volvo att fixa det, som dessutom kräver (iaf på V70) elinfällbara speglar samt elmanövererad förarstol för att det ska funka. Ett par tillval som sällan är kombinerat vad jag sett. :/

För att hålla topic: en full tank E85 fick hon samt projektet med stänkskydden fortsätter!
Användarvisningsbild
av börne
Sällan jag använder funktionen när jag backar, att den alltid skulle fällas ner anser jag som dumt då jag oftare kollar i spegeln för att se vad som finns bakom bilen, när man fäller ner den ser man bara bakhjulet. Men visst fungerar det bra om man vill se trottoarkanten.
Användarvisningsbild
av P210
Bytt lite solskyddsfilm, har kört med 45% ljusgenomsläpp på de fem bakre rutorna, lite väl ljust i vissa lägen.
Nu blev det ny proffsfilm med 15% ljusgenomsläpp på bakre sidorutorna, och ny film på bakrutan som börjat släppa lite i kanterna.
Fy f-n för solskyddsfilm med klister... hade återmonteringsbar förut den slabbade man ju dit på 5min!
Och bakrutan på V50:n ser inte direkt välvd ut men den här filmen fick jag värma rejält för att forma till den..
av Secca
Besiktade pärlan med rent papper och mycket beröm från besiktningsmannen.
Firar detta med en välbehövlig tvätt av den, bara för att tio timmar senare drar askmolnet från Salabranden in över Falun och sotar ner hela bilfan igen och allt måste göras om imorgon, snacka om bortkastad tid och pengar! :evil:
  • 1
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 183
  • 1912
Byte Xenon V70 -08

På en del bilmodeller (har ej bytt på […]

Det kommer mycket vatten från ac så 4 […]

Hej Mazzokie! Har du pluggat in ett diagnosverktyg[…]

Stänkskydd