- sön 27 jul 2014, 21:13
Kom hem i går kväll efter en helt underbar vecka i Bohusläns skärgård. Vi körde till Henån med min 745 GLT 16V och båten på trailer bakom. 4-pers i bilen med packning och mat och 18 - 1900 kg efter. När vi kom tillbaka till Henån efter en vecka hade några idioter "snott" grillen och vindavvisarna på framdörrarna. Vindavvisarna hade jag kunnat vara utan, men dom j--a nöten ryckte loss grillen så allt vad fäste heter har gått sönder. Hade börjat fundera på att fixa krockskadan jag fick i vintras, så nu behöver jag antagligen en del av fronten också. Så frågan är, vad passar. En kompis har en "knall gul" -85 -86-a-a ståendes, passar delarna i fronten från den? Dörr och skärm tänkte jag hitta i någon mer passande färg :lol: Dom är dessutom rostiga. Ovanpå detta har avgasröret "gått sönder" i, eller före katen. Har haft problem där tidigare. Tur att semestern är slut nu så man kan "jobba lite". Tänkte ändå cykla till jobbet några veckor framöver. Kanske "titta" efter en annan bil, det börjar bli mycket nu. Hade tänkt köra den några år till, kan ju inte dra båten ned frugans Passat.
Mvh
Lennart
Mvh
Lennart
Senast redigerad av 1 lennarte, redigerad totalt 0 gånger.
Mvh
Lennart
Kör sedan många år en väl utrustad 745 -88B GLT 16V
Lennart
Kör sedan många år en väl utrustad 745 -88B GLT 16V