Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Crap... Fick idag hem en "ny" sorts LED-strip som börjar bli poppis... Provade det precis i bilen och mood lighten i mugghållarna kommer bli av ändå. Usch, jag som avskyr att riva upp mittkonsolen! :D
Ja jäklar i havet så bra det blev! Sjukt avundsjuk på både grill och rails-off.
Nu ser kärran riktigt rå ut, och minst en halvmeter lägre. :D

Ändrar min åsikt helt och tycker absolut att du ska behålla grillen som den är. Visserligen är det nog att ramen är dippad som gör mycket av grejen, men är både unikt och jääkligt snyggt när den är helsvart.

Listerna ser jag inte riktigt skillnad på, får ta en närmare titt live. :)
Haha tack! :D
Ja absolut, helheten är väldigt annorlunda så jag är nöjd. Vann även budgivning på Tradera nyss, så stänkskydd bak lär landa senare i veckan. ;)
Idag runt fyratiden mötte jag en mörk och blank V50 med dippad grill och, tror jag, synlig volvo-text i volvomärket på väg nedför bällstavägen mot annedal. Har du skalat av texten på volvomärket eller var det någon annan?=)
Hm... Jag var faktiskt ute och åkte igår och kom vägen från Sumpan till Annedal men tror inte det var så sent som 16, snarare 14, möjligtvis 15 men inte senare än så. Borttagna rails, dimljus+parkeringsljus och 19" fälgar? :D
Volvomärket är fortfarande dippat men R-designemblemet sitter ju på, inte i mitten förstås men det är odippat och kan kanske hastigt se ut som Volvologgan.
Trevligt dippat men beklagar fälgen.

På bild ser det nästan ut som att lacken är mattare efter dipp än före, kanske ljugen bilden eller så förhöjer det silvriga glansen?
Jag är så urbota less på dehär fälgarna nu. :D Inte designmässigt men att man måste vara så in i helvete försiktig hela tiden, speciellt då bilen används 7 dagar i veckan. Alla 4 fälgar har små märken men denna smäll var nog värst hittills. Oavsett så skulle alla fälgar behöva lagas så jag orkar inte ens bry mig om detta om jag ska vara ärlig. Jag kommer däremot välja helt annorlunda nästa gång det blir fälgköp, den saken är säker. :D

Bilen är ruggigt smutsig på bilderna. Eller ja, allt är relativt men dammet i garaget sätter sig ganska bra i lacken, inget som höga hastigheter får bort utan det krävs högtryck och svamp för det. Sedan använde jag ett nytt objektiv till kameran i dessa bilder och jag har inte lärt mig gluggen helt och hållet ännu. Men visst är det möjligt att det silvriga framhäver på ett annat sätt!
I vissa vinklar ser fälgarna så jädra fjuttiga ut. :lol:
Bild

Än mer tydligt att dimljusramarna behöver dippas. Solblekt svart = :x
Bild
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 50

Gäller tidigare modeller som jag först[…]