Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Snajper
haxpet skrev:Jag tycker spaceball spaken är hel cool.

Snyggare än dom där tråkiga läderlådorna som det fasnar en massa smuts i vecken.

Nåja, smaken är som baken.
Då får man se till att torka sig ordentligt...

Skämt och sido, spaceball är ett skönt tillbehör tycker jag. Ser snyggt ut och den är skön att greppa vilket är nog så viktigt när det är dags att vispa runt.

/Snajper
Användarvisningsbild
av cmp67
Hade jag en manuell låda så vore en spaceball det sista som jag monterade på min bil!
Usch!!!
av Pam
Finns det short shift kit till spaceball?
Användarvisningsbild
av Snajper
cmp67 skrev:Hade jag en manuell låda så vore en spaceball det sista som jag monterade på min bil!
Usch!!!
Och skulle jag köpa en V70 2,5t så skulle jag aldrig köpa en med Geartronic...

Usch!!

/Snajper
av Billy
VolvoB20 skrev:Spaceball, avundsjuka, nä usch :roll:

Jag tycker bilen är plastig nog som det är och vill därför ha dörrsidor, stolar, ratt och växelspak i så mycket läder det bara går.

Att smacka dit en stor plast-spaceboll mit i det hela går åt helt fel håll.
Men efter faceliftet i slutet av -04 vart väl hela spaceballpaketet bestående av äkta aluminium istället för lackad plast?
Användarvisningsbild
av elmuppo
Teemu skrev:någon som har en bild på spaceball... ?
Bild

Förlåt. kunde inte låta bli....
Användarvisningsbild
av cmp67
Snajper skrev:
cmp67 skrev:Hade jag en manuell låda så vore en spaceball det sista som jag monterade på min bil!
Usch!!!

Usch!!

/Snajper
Du är bara avundsjuk att du måste växla själv :D
Användarvisningsbild
av Snajper
cmp67 skrev:
Snajper skrev:
Usch!!!

Usch!!

/Snajper
HAHAHAHA.........Sjukt kul, men jag trivs iaf med lådan/ kulissen och det är huvudsaken. Eller hur??

/Snajper
Användarvisningsbild
av cmp67
Snajper skrev:
cmp67 skrev:
Snajper skrev: Och skulle jag köpa en V70 2,5t så skulle jag aldrig köpa en med Geartronic...

Usch!!

/Snajper
HAHAHAHA.........Sjukt kul, men jag trivs iaf med lådan/ kulissen och det är huvudsaken. Eller hur??

/Snajper
Jodå. Självklart är det så. Och jag trivs alldeles ypperligt med min automat. Har velat haft en länge och så dök den här bilen upp.
Smaken är ju olika och jag tycker spaceballen ser lite konstig ut. Jag kanske är för gammal för sånt.

nä, det är fortfarande arbetare kvar d&a[…]

Jag har kört en bit över trettio mil n&a[…]

Byt Batteri ! Batteriet är helt nytt Jag s[…]

Fick hem en ny kabelsats från vparts men nu […]