OC-RA skrev:Jag börjar tro att du är en trofe` jägare Branx.Jo det är nog lite så! Jag är Hallands svar på
Rovdjuret ( The Predator, film från 80talet. Californiens Guvenör är med)
Hänger upp alla mina troffer i mitt jymdskepp (källarn)
//Branx!
Moderator: Moderatorer
OC-RA skrev:Jag börjar tro att du är en trofe` jägare Branx.Jo det är nog lite så! Jag är Hallands svar på
branx skrev:Det finns även en två på den filmen med Danny Glover (den svarta killen från dödligt vapen filmerna) borde sändas på TV6 nu på söndag. (kanske lördag).OC-RA skrev:Jag börjar tro att du är en trofe` jägare Branx.Jo det är nog lite så! Jag är Hallands svar på
Rovdjuret ( The Predator, film från 80talet. Californiens Guvenör är med)
Hänger upp alla mina troffer i mitt jymdskepp (källarn)
//Branx!
jbl skrev:Du verkar ha maximalt med oflyt.Såg det där http://www.firephoto.se/larm/2007/20070 ... e&lang=swe (Foton på bilen, nu är ni förvarnade) Tråkigt att höra att han inte överlevde
Men se det positivt du överlevde.
En kompis till mig gick bort i fredags då han krockade med en traktor.
jbl skrev:Ja det är tragiskt. Man pratade med han vid tre på eftermiddagen och senare på kvällen är han bortaFy så fruktansvärt, livet är grymt. Hoppas som du säger att pojken fixar det utan men, förlorade min far i en brand när jag var 3. Nu i efterhand ska man nog vara glad för att man var så pass liten, värre för brorsan som var äldre.
Tyvärr så hade han inte bältet på sig. Han hade mest troligt överlevt då.
Sjukvårdarna som var på platsen sade först att det är endast bena som är skadade så ambulans helikoptern åkte till annan olycka. Vi trodde då att det här ordnar sig.
Men väl på sjukhuset så upptäckte dom att aorta var trasig och det följde en tre timmars kamp innan dom gav upp.
Det är grymt att det kan gå så fort allt. Han blev 37år.
Det är en stor förlust på många sätt och inte minst för hans familj. Han hade sonen på 10år med sig i bilen. Sonen klarade sig med skärsår. Tydligen hade sonen lagt sig i pappas famn som var stundtals medvetslös. Tragiskt värre. Hoppas pojken kan komma över en sån här händelse.
Vi hade många roliga stunder tillsammans. Dels spelade vi i samma band. Jag försöker trösta mig med att sista repet vi gjorde var asgrymt rockigt som aldrig förr.
Ja fy f*n man önskar att man kunde vrida tillbaka tiden. Oerhört tungt att förlora en vän och mycket omtyckt arbetskamrat.
Hela firman sörjer och jag måste säga att firman verkligen ställer upp på familjen. Det värmer verkligen.
Må han vila i frid.