Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av kristianmann
Luftriktarne tar man från en Summum. Komplette eller bare den ene "plåten" som pluppen sitter på. Samme med den du redan har bytt. Alle från Summum eller kanske ochså R-Design?

Ang. markbelysning, hadde jag dragit en kabel från fodbelysningen vid pedalerne, så det kör tilsammans med det lyset. :-)

Mvh,
Kristian
Användarvisningsbild
av Brainy
Jo jag är också inne på att markbelysningen nog måste lösas så.

Har man belysta instegslister så tänds de med kupébelysningen så det borde ju bara vara att tjuva in sig där den ska anslutas.
http://accessories.volvocars.com/Access ... (07-)_2008

Edit: har ni någon ide hur man ska få in kablaget i dörren på ett snyggt sätt?
Användarvisningsbild
av grillchips
Kontaktdonet i V50 är långt ifrån fullstiftat om jag minns rätt. Helt annan bil visserligen men hur mycket mer prylar i dörren kan V70 egentligen ha? ;)
På tal om instegslisterna, vill minnas att jag sett att de till V60 är batteridrivna och alltså inte kopplade med kabel? Lite off topic igen men ändock.
Användarvisningsbild
av kristianmann
Kan inte tro at dom är fulstiftade, då våra biler f.eks. inte har elektriska stolar med hukommelse så speglarne kör ner själv, men kanske det inte behöver extra kabler/stifter?
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 40

Ja det där med att borra är inte helt ri[…]

Jag har hört det går att ta bort den fu[…]

230fk går snålt

Vad styr uppfetningen av blandningen då vid […]

Slänger in en fråga och hoppas att de[…]