Moderator: Moderatorer

börne: TACK! Det var minsann den jag var ute efter! :D
Användarvisningsbild
av xerent
Munstycket till Biltemas högtryckstvätt gick helt sönder så fick tvätta bilen med trädgårdsslangen istället. Det var inte så stor skillnad. Planerar in att köpa en riktig på BBV vid tillfälle.
Användarvisningsbild
av joel80
Min Kärcher högtryckstvätt gick sönder för några dagar sen också. :( Slangen sprang läck.. rätt farligt, blev ett rejält "vasst" sprut från ett litet hål. Tur att jag hann hoppa undan och att dottern inte var i närheten och hjälpte mig.

Nu har jag beslutsångest för vad jag ska köpa för högtryckstvätt.. vill ha högre vattenflöde än den jag hade.. en Kärcher K5 funderar jag på... men det är rätt dyrt. :(
Joel: Men täääänk så ren bilen kommer bli! ;)
Slår aldrig fel :cry:
Sleeper skrev:Gjorde en helrekond idag. Sedan började det regna på väg hem. Kortvarig sinnesfrid - alltid något.
Bild
Lämnade in bilen till Bilia igår då andra verkstäder inte kunde hitta något problem.

Bilia hittade felkoder i växellådan. Samt provkörde, den växlar för sent, vilket gör att motorn varvar onödigt mycket innan nästa växel slår i. Så nu ska dom prova att ladda in ny programvara och eventuellt byta växellådsolja. Blir det inte bättre efter det så måste dom byta något i växellådan. Och det skulle skjuta iväg i pris! :/
V70:n fick nya beggade kupémattor! Inte riktigt rätt färg, men de var gratis... :-)
  • 1
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 1912
Säkra bakluckan vid frakt?

I sådana fall brukar jag kroka på sl&a[…]

Klossar byttes runtom vid 6000 mil. <...> T[…]

Någon skillnad om du kör och gasar elle[…]

Motorvärmare 850