Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av buddha88
crumpets skrev:Jag tror boost syns i både pro och gratis, men för att svara på frågan ja boost funkar fint i betalversionen!
Ladda ner den förut o vilken härlig app, värt sina 32:- iaf... Måste bara få tid o ställa in den rätt :)
Användarvisningsbild
av buddha88
Nexus skrev:Blir det ingen solfilm på denna?
Oroa dig inte :) Hänt en del sen sist ja va aktiv här... Har jobbat ett tag med o lägga solfilm hos Volvo, så de kommer när tiden finns :)
C30 e ju så lätt o lägga på också, 15 min så e de klart :)
Användarvisningsbild
av buddha88
Bild
Sådär då, då har ja fått mina paket... Skulle hämta de platta idag, men hade fått båda :)
Underbart!!! Imorn blire skruva på de stora paketet... :)
Användarvisningsbild
av Nexus
Visst är det skönt ha vindavisare. Man kan stå med rutorna lite nere och inte behöva oroa sig för det börjar regna, köra med rutan öppen utan det drar och så parkera med ruta nere utan det lyser RUTAN ÄR LITE ÖPPEN!

vad är det i kartongen längst till vänster? ser ut vara från Biltema :D
Användarvisningsbild
av buddha88
Nexus skrev:Visst är det skönt ha vindavisare. Man kan stå med rutorna lite nere och inte behöva oroa sig för det börjar regna, köra med rutan öppen utan det drar och så parkera med ruta nere utan det lyser RUTAN ÄR LITE ÖPPEN!

vad är det i kartongen längst till vänster? ser ut vara från Biltema :D
Värmepistol :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Går fläkten/fläktarna som dom ska?

Byta a/c-kompressor själv?

Om jag tänker rätt är det 2-liters […]

Kablarna från de gamla kontakterna satt bra.[…]