Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av oldtimersmc
OT

Läste i den inlämnade tråden tidigare i den här tråden om han som alltid tankade 90liter för att slippa stanna o tanka så ofta.
Det får mig att tänka på en arbetskamrat och mytoman som med emfas hävdar att han har så svår tinnitus så när han kommer hem så sticker katten ut för den står inte ut med oljudet :)
av Dpblad
oldtimersmc skrev:OT

Läste i den inlämnade tråden tidigare i den här tråden om han som alltid tankade 90liter för att slippa stanna o tanka så ofta.
Det får mig att tänka på en arbetskamrat och mytoman som med emfas hävdar att han har så svår tinnitus så när han kommer hem så sticker katten ut för den står inte ut med oljudet :)
Han kan också ha läst fel och förväxlat liter med deciliter på den dunk som han toppade med.
av oldtimersmc
Dpblad skrev:
oldtimersmc skrev:OT

Han kan också ha läst fel och förväxlat liter med deciliter på den dunk som han toppade med.
...undra om han har en katt...
Kom att tänka på en mycket gammal historia från den tiden då man köpte mjölk i 1 liters flaskor.
-en grabb kommer in till en handlare och ställer upp en mjölkflaskorna på disken tillsammans med en handskriven lapp plus 25öre.
Handlaren frågar med glimten i ögat "ja å du skulle ha 3 liter mjölk förstår jag" grabben svarar tja får du i det så...

Tack för lyckönskningen, det börjar[…]

Vacuumsugning kan ju bli något kanske. G&aum[…]

Toppen ska efterdras kall, 50 - 100 mil om jag kom[…]

Volvo car UX

4.2. 13 e absolut inte viktigt för dig. Men f[…]