Moderator: Moderatorer

grillchips skrev:Värt varenda krona börne!
Hoppas det... för det är ju inte direkt billiga produkter. Men har sett så mycket om Meguiars men aldrig testat, men så testade jag deras snabbvax nu i våras & fattade att Meguiars är nog ganska bra trots allt :wink:

Ska bli skoj att se hur det är att jobba med.
Nä det är okristligt dyrt men tycker det lever upp till förväntan och hypen som är kring märket, å andra sidan har jag minimal (egentligen ingen) erfarenhet av andra produkter så helt rättvist är det kanske inte att jag uttalar mig men jag kommer definitivt köpa deras lera och liquid wax senare i sommar igen.
Dyrt ja, men man använder hälften så mycket medel och det tar knappt halva tiden å resultatet blir dubbelt så bra (lite överdrift kanske...) :D

Jag brukar dock använda 3-stegs paketet
Runnding skrev:Idag har jag wrappat huven på min V70.
Taket, grillen och ögonlocken ska wrappas inom ett par dagar.
Spoiler »
Jisses! Såg ut som en förskräcklig krockskada vid första anblick. Är det från silvergrå metallic till svart, eller ser jag helt fel? :)
grillchips skrev:Inget märkvärdigare än ett Canon 50mm f1.8 men den lär komma väl till pass då jag annars bara har kitobjektivet på 18-55 och ett 70-300. :)
Jamen chysst! Ser fram emot lite sköna detaljbilder på kärran nu då. :)
Fokuserad skrev:
Runnding skrev:Idag har jag wrappat huven på min V70.
Taket, grillen och ögonlocken ska wrappas inom ett par dagar.
Spoiler »
Jisses! Såg ut som en förskräcklig krockskada vid första anblick. Är det från silvergrå metallic till svart, eller ser jag helt fel? :)

ja från Graphite grey till svart med skimmer.
bytt till LED i parkeringsljusen framtill
  • 1
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 162
  • 1912

Hej Prova stänga av AC.n vid start. Varit e[…]

Volvo 945 STARTAR EJ

Startspärren klipper väl bara soppan? […]

Körde med husvagn till och från Kroatie[…]