Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

3" från katalysatorn. 4" eller större slutrör. Något skit som passade :P
Avgasklammer. Kanske plockar ner det när man justerat in det och svetsar det i 2-3 delar så att man kan plocka ner det. Fick upp de ganska bra och kunde gömma de men ändå inga problem att komma åt skruvarna. Det är egentligen bara den sista som håller slutröret som syns.

Torkaren retar tillräckligt många så den får vara kvar tills jag tröttnar på den. Den vinkar så glatt så. (Den funkar förövrigt)
Imponerande jobb du gör med bilen och den som gjort alla ful lagningar borde fan ha stryk och aldrig mera få äga en bil.
Vad betalade du för okhållarna till 302 mm skivorna? Köptes på volvo?
Lucif3r skrev:Okej :) Köpte du en sats någonstans ifrån eller körde du med vanliga delar och kapa till själv? Är ju lite sugen på lite grövre till min också :P 5an kan aldrig låta för mycket :-)-)
Köpte delar. när man räknar lite på det så kanske ett helsystem blivit ganska billigt förvisso. Men kul att bygga eget.
Tog en stund att måtta in då man var själv Får man bara dit det så man får en bra vinkel ut över bakaxlen så tar resterande jobb inte många minuter.

En 5a måste få andas lite. Dock är min helt tyst inne i bilen och brummar bara lite gott utanför. inget extremt. Kanske lite för tyst ;)
Nexus skrev:Imponerande jobb du gör med bilen och den som gjort alla ful lagningar borde fan ha stryk och aldrig mera få äga en bil.
Vad betalade du för okhållarna till 302 mm skivorna? Köptes på volvo?
Okhållarna har art 8602456 Inbytes. 596kr fick jag ge.
Jag lånade en kompis okhållare och bytte in hans och gav mina till kompisen sen så ;) Orkade inte stå med en isärskruvad bil om nu grejorna inte passade.

Skivorna har art 272276 1939kr fick jag ge.

Så 2535kr för helt nya skivor(2st) och okhållare (2st)tyckte jag var billigt.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 16

IMG_2421.jpeg

Hej! Yttre damask på drivknut bak är sk[…]

Tack skall ni ha, Slog in följande exempel p&[…]

Tack för tips. Det blev vanlig bränslesl[…]