Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Denesfay
Japp. Det är ju även K16 ägget. Precis som min länk visar. :wink:
Användarvisningsbild
av Strebern
Denesfay skrev:Japp. Det är ju även K16 ägget. Precis som min länk visar. :wink:
Om man kollar Gik's hemsida så tar de 4 160:- för ett renoverat, känns som att inte "avgashuset" ingår då, blir ju hela grenröret, vilket känns skulle kosta mera.
av Denesfay
Jo. Det måste vara hela. Annars skulle det stå annat.

KKK K04 är har samma konstruktion.
Användarvisningsbild
av VolvoB20
Strebern skrev:
Denesfay skrev:Japp. Det är ju även K16 ägget. Precis som min länk visar. :wink:
Om man kollar Gik's hemsida så tar de 4 160:- för ett renoverat, känns som att inte "avgashuset" ingår då, blir ju hela grenröret, vilket känns skulle kosta mera.
De 4160:- är väl pengarna för för nya lager + arbete. Du måste ju lämna in din gamla i retur och den får tex inte vara spräckt,
Användarvisningsbild
av Strebern
VolvoB20 skrev:
Strebern skrev:
De 4160:- är väl pengarna för för nya lager + arbete. Du måste ju lämna in din gamla i retur och den får tex inte vara spräckt,
Det står ju samtidigt runt 5600:- för helt nytt....
Undre grill v70 2016

Hur demontera mitt delen undre grill V70 2016

Motorfläkt

Är det inte kupefläkten du hör?

Osäker på glykol.

... Tänkte bara nämna att ett enkelt s&a[…]

Tjena, min kondensor läcker tydligen som ett […]