Denesfay skrev:Japp. Det är ju även K16 ägget. Precis som min länk visar.Om man kollar Gik's hemsida så tar de 4 160:- för ett renoverat, känns som att inte "avgashuset" ingår då, blir ju hela grenröret, vilket känns skulle kosta mera.
Moderator: Moderatorer
Denesfay skrev:Japp. Det är ju även K16 ägget. Precis som min länk visar.Om man kollar Gik's hemsida så tar de 4 160:- för ett renoverat, känns som att inte "avgashuset" ingår då, blir ju hela grenröret, vilket känns skulle kosta mera.
Strebern skrev:De 4160:- är väl pengarna för för nya lager + arbete. Du måste ju lämna in din gamla i retur och den får tex inte vara spräckt,Denesfay skrev:Japp. Det är ju även K16 ägget. Precis som min länk visar.Om man kollar Gik's hemsida så tar de 4 160:- för ett renoverat, känns som att inte "avgashuset" ingår då, blir ju hela grenröret, vilket känns skulle kosta mera.
VolvoB20 skrev:Det står ju samtidigt runt 5600:- för helt nytt....Strebern skrev:De 4160:- är väl pengarna för för nya lager + arbete. Du måste ju lämna in din gamla i retur och den får tex inte vara spräckt,Denesfay skrev:Japp. Det är ju även K16 ägget. Precis som min länk visar.Om man kollar Gik's hemsida så tar de 4 160:- för ett renoverat, känns som att inte "avgashuset" ingår då, blir ju hela grenröret, vilket känns skulle kosta mera.
Tack för lyckönskningen, det börjar[…]
Vacuumsugning kan ju bli något kanske. G&aum[…]
Toppen ska efterdras kall, 50 - 100 mil om jag kom[…]