Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Picapica
Jag har min Iphone i en hållare från Brodit sittandes i mitten via en konsoll. När man pratar i telefonen är det ett svajigt ljud eller hur man skall förklara
Om jag lyfer bort telefonen från mitt konsollen blir ljudet genast bättre. Någon som har samma probem och förslag på lösning.
Läst någon stans att Volvo sagt att det är någon uppdatering av blåtands mjukvaran på gång?
av Droopy
Har för mig att jag läst något om att skärmen stör ut blåtand för vissa, men jag kan minnas fel där, ska finnas någon tråd där en skribent gjort ett "filter" att sätta bakom telefonen.

Sedan varierar det kraftigt från telefon till telefon, har provat ett tiotal snart i min kärra och ljudkvaliten varierar en hel del mellan telefonerna. Nu har jag dem oftast liggandes i mittenfacket el i fickan.
av Rådlös
Inga bilrelaterade problem, men en bekant har en Nokia med bedrövligt ljud när hon har kopplat på högtalarfunktionen. Det är alltså det ljudet som kommer till mig (eller någon annan) som är jättedåligt.
Motorvärmare

Tjena! Kabelgenomföringen från motorrum[…]

Bytte bromsslangar bak på vår V70 -04 […]

Är bussningarna i bak bytta? Klassiker annars[…]

Hoppas att någon vet exakt var den sitter oc[…]