Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av K3vlar
:wink:

50 000:- skulle en handlRe ge i inbyte. De övriga sa helt enkelt att de icke ville ha in den.

Jag är tjurig men fick tillslut nästan skänka bort den endå.
av Lövet
K3vlar skrev:Min V70 3.2 2008 tog ca 480dgr att sälja.

2600:- i annonskostnader. Mest blocket.
Prisändringar + nya bilder sommar/vinter kostar, säkert mer än 2600..

Första annonspris 168K 2012

Såldes förra veckan.

Totalt har 3personer ringt under denna tid.
68000:- kontant fick jag av Mohammad , snabb affär.

Galet.
Hur långt hade den gått?
av K3vlar
Första annonsen 17000mil
När den nu hittat sin nya ägare landade mätaren på 22 000mil

En fantastisk bil för de 68K
av Droopy
K3vlar skrev::wink:

50 000:- skulle en handlRe ge i inbyte. De övriga sa helt enkelt att de icke ville ha in den.

Jag är tjurig men fick tillslut nästan skänka bort den endå.
50k, då förstår jag att du tjurade på.
av Lövet
Då finns det nog en och annan i denna samling som får förbereda sig på negativa överraskningar http://www.blocket.se/stockholm?q=volvo ... md=th&sp=1
Användarvisningsbild
av Kriegarn
Lägg dig lågt och var beredd att gå ner ytterligare. Blocket e blocket och där säljs det billigt! Kolla in nypriserna så ser du att priserna på nytt är riktigt låga och då köper man inte en fem år gammal bil utan att VETA att man gör ett bra köp prismässigt.
Användarvisningsbild
av MartinS
Lövet skrev:Då finns det nog en och annan i denna samling som får förbereda sig på negativa överraskningar http://www.blocket.se/stockholm?q=volvo ... md=th&sp=1
Sjukt mycket bil för pengarna. Tänk att folk är så rädda för bilar som drar någon deciliter extra att de hellre tar knackande bilar som kostar flera 10k-tals kr extra om året extra i värdeminskning istället.

/Martin
av llesrof
Jag var hos en bilhandlare i veckan och blev erbjuden 65000:- för min XC70 2,5T Summum med drygt 18200 mil på mätaren. Han var väl inte främmande för att ge några tusen till om allt var okej på bilen. Visst, det är lite pengar jämfört med vad jag gav för den för drygt fem år sedan, men jag hade inte tvekat på att byta in den till det priset bara för att slippa ha med prutande idioter att göra. Att slippa det är värt många tusen för mig.
av llesrof
valln skrev:Vad köpte du bilen för? Hur långt hade den gått då?
205.000 riksdaler och 6800 mil. Jag överväger dock att försöka sälja den privat då XC70 förmodligen inte en modell som attraherar den köparkategori som kallar mig "kompis" och frågar efter "sista priset" det första de gör.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Hoppas att någon vet exakt var den sitter oc[…]

Transmissionsolja till M66

ok, tack! Bara att köpa på sig tre lite[…]

Jämfört olika försäkringsbo[…]

Filtret byttes av förra ägaren är f[…]