Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av mrcobear
Tjocken skrev:Är det någon som om ni tittar specen inne på min Volvo som har "mattsats skålade gummimattor" som extrautrustning. Har sett att en dykt upp nu precis och undrar vad det kan vara för något? Har nämligen inte beställt några gummimattor alls....
Nu när du sa det så var jag tvungen att gå in och kolla jag med och det är samma för mig ser jag nu... Aja gratis är gott :)
Användarvisningsbild
av Grodan99
Det ingår alltid gummimattor. Är precis samma sak med ex. R-design då det ingår textilmattor.
av Tjocken
Grodan99 skrev:Det ingår alltid gummimattor. Är precis samma sak med ex. R-design då det ingår textilmattor.
Inte enligt min säljare. Utan han påstod att det "bara" ingår en uppsättning mattor och i ocean race så är det textilmattor som gäller.
av Säljarn2000
Från fabrik ingår textilmattor till vissa modeller (XC70), eller till vissa utrustningsnivåer (R-design & VOR ).
Gummimattor läggs i 99 fall av 100 in i bilen vid leveransservicen, om nu inte säljaren vill snåla lite och öka sin bto-vinst på bilen med 800kr.
av Tjocken
Säljarn2000 skrev:Från fabrik ingår textilmattor till vissa modeller (XC70), eller till vissa utrustningsnivåer (R-design & VOR ).
Gummimattor läggs i 99 fall av 100 in i bilen vid leveransservicen, om nu inte säljaren vill snåla lite och öka sin bto-vinst på bilen med 800kr.
Ok, ja då fattar jag. Men bra det står där, då slipper man att tjata sig till det. Då kan man tjata sig till något annat istället! ;)
av Tjocken
Fick bild av säljaren idag. Bilen redo att hämtas ut på torsdag, men hoppas jag kan hämta ut den på onsdag då jag åker bort tidigt på torsdag!
Säljaren hälsade att den va sjukt snygg invändigt! :)
Snacka om att man längtar!
Bilagor
image.jpg
image.jpg (64.37 KiB) Visad 5047 gånger
av mrcobear
Så fin så! Du får lägga upp lite bilder i helgen på den om du får ut den i veckan!

Lite avundsjuk på dig nu som får ut den i veckan, jag får förhoppningsvis hämta min nästa vecka om tidplanen håller...
av Tjocken
Jag ska lägga upp bilder så fort jag kan ta flera, tänkte ta en sväng förbi imorn och titta på den och planera när jag kan hämta den. Det kliar ju litegrann i fingrarna kan man ju säga!:)
av Tvillingpappa
Väldigt fin. Jag väntar på en likadan fast med VEA-motor och blond inredning.
av Tjocken
Kom tyvärr försent till besöket hos ÅF idag så jag träffade inte min säljare, men jag letade upp min bil iaf. Min första reaktion va "fy fan vilka jävla nice fälgar" bland dom snyggaste original jag sett. Intrycket av dom va helt otroligt. Tyvärr blev bilden suddig då jag inte kunde ladda upp den i bästa upplösningen.

Invändigt va den fortfarande helt täckt i plast så där syntes inte mycket alls. Men första intrycket av hela bilen va riktigt nice. Ska tillbaka imorn och hoppas den blivit avtäckt så man får se lite bättre! :)
Bilagor
image.jpg
image.jpg (310.42 KiB) Visad 771 gånger
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Jo men jag fattar inte riktigt. Du petar i en s[…]

Tackar, får kolla även det!

Katalysator...