Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av börne
Det var ju enkelt... utom att få till storleken på Volvo logan & att sen få den i rätt höjd, tröttnade efter att jag nästan fått till det, skulle suttit lite högre upp men det får duga :wink:

Håller med dig grillchips, det verkar bli snyggare på TomTom än på Garmin då man inte slipper den där tråkiga texten i det svarta som tvunget ska visas.

Bild
börne: Ja precis. Lite trist minsann och jag hade ju gärna haft den där loggan hela vägen från start till att den var redo för vägvisning, men istället startar den med Garmin och sedan den där och sedan vägvisning.
Nåväl, man kan väl inte få allt. :D
Jag har besiktat 240:n med blankt papper. Som vanligt var de väldigt trevliga på SBP och jag har fått en massa bra tips på saker som jag borde göra. Han kommenterade också att det är ovanligt med 240 på besiktningar nuförtiden, de flesta har rostat sönder, och att den vanligaste bilen nu är första versionen av V70.
Monterade Extraljusramp den 26 maj. Idag blev det till och med El med knapp fixat.
30 Amp säkring på plats så det borde funka dom 175 mil som börjar strax i glesbygd och en del
skogskörning. :P
Demonterat 3 LED extraljus och grillen (har tagit väck grillen utan att plocka ner hela fronten :D ) sett över en koppling till extraljuset så det inte har kommit fukt i den. Sen har jag flyttat jorden och satt den där den borde suttit från början. ikväll skall jag ut och ställa in extraljusen igen
:-)-)
P210 skrev:Kom på vad jag skulle placera mitt gamla bagageluckemblem - i grillen!
Fräste/borrade till en hållare i aluminium som klämde runt en av vertikalribborna.

Bild
Det är de små detaljerna som gör det :-)-) :-)-)
Extraljus nu inställda
  • 1
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 1912

Hej! På min bil har lampan ”boka tid[…]

Om inte all Adbule förbränns i motorn s&[…]

Hej, Som rubriken lyder. Min fråga är […]

Volvo 945 STARTAR EJ